GolgeKalem

Gölge Kalem Blog

Bu Blogda Ara

24 Şubat 2022 Perşembe

Yeni Başlayanlar İçin Kuantum Fiziği: Evrenin Kökeni Altında Olan Tüm Akıllara Uyandıran Teoriler Dahil Kuantum Mekaniğinin Sırlarını Keşfetmek İçin Pratik Bir Kılavuz | Matematik İçermez

 

Kuantum fiziğine karşı bir tutkunuz var ama karmaşık denklemlere ve matematik problemlerine pek düşkün değil misiniz?

Dünyamızın sırlarını bilerek daha dolu, daha bilinçli bir hayat mı yaşamak istiyorsunuz?
Bilmediğiniz bir şeyi öğrenirken ve o tatlı başarı hissini hissederken çevrenizdeki şeylere bakış açınızı değiştirmek ister misiniz?
Kendinizi sık sık “Dünyamız GERÇEKTEN nasıl çalışıyor?” diye sorgularken buluyor musunuz?
Bir ateş nasıl kırmızıdan parlak kırmızıya, sonra sıcaklık yükseldikçe maviye döner ve siz bakmazken aynı anda nasıl hem ölü hem de canlı olabilir?



Şu anda dokunduğunuz aynı parçacıklar aynı anda başka bir yerde olabilir. Nasıl? Cevap kuantum fiziğidir. Kuantum fiziği genellikle karmaşık, karmaşık bir konu olarak görülür ve 20-30 yıl sonra şu anda olduğundan “daha ​​önemli” olduğunda her zaman daha fazlasını öğrenebiliriz. Gerçek şu ki kuantum fiziği günlük hayatımızın her detayında, ama onu göremiyoruz!

Sabahları ekmeğinizi ısıtmak için sıcak, parıldayan bir kırmızı renge dönüşen ekmek kızartma makinesinden, artık akıllı telefon dediğimiz süper bilgisayarlara, her sabah sizi işe yönlendiren GPS sistemine ve kullandığımız ışık hızındaki internete kadar. her gün iletişim kurmak - kuantum fiziği olmadan bunların hiçbiri mümkün olmazdı. Hayatınızı içinde yaşadığımız dünya hakkında minimum düzeyde bilgi sahibi olarak yaşamak yerine, öğrenmeye hevesliyseniz ve basit ve karmaşık soruların yanıtlarını bilmek istiyorsanız, , kendinizi bilim insanı olarak görmüyorsanız yolculuğunuz şimdi başlıyor!

Giriş: Yeni Başlayanlar için Kuantum Fiziği: Evrenin Kökeni Altında Olan Tüm Akıllara durgunluk veren Teoriler Dahil olmak üzere Kuantum Mekaniğinin Sırlarını Keşfetmek İçin Pratik Bir Kılavuz Matematik İçermez.

Filozof, yazar ve fizikçi Noah Beverly'nin küratörlüğünü yaptığı bu kitap, kuantum dünyasına basitleştirilmiş ancak kapsamlı bir giriş kapısı olarak tasarlanmıştır ve size bir bilim insanının günlük olarak kullandığı karmaşık, matematikle dolu denklemleri değil, ihtiyacınız olan bilgileri verir. 

64 sayfa ingilizce .pdf ve .epub kitap.

 
Boyut : 1 Mb | 1,9 Mb













Hiç yorum yok: