GolgeKalem

Gölge Kalem Blog

Bu Blogda Ara

25 Şubat 2022 Cuma

Ben Garip Bir Döngüyüm

 

Düşünce maddeden ortaya çıkabilir mi? Benlik, ruh, bilinç, ben" sadece maddeden ortaya çıkabilir mi? Olamıyorsa, sen ya da ben nasıl burada olabiliriz? Ben Garip Bir Döngüyüm, benlikleri ve bilinci anlamanın anahtarının tuhaf döngü olduğunu savunur", özel bir beynimizde yaşayan bir tür soyut geri besleme döngüsü.



Beyninizdeki en merkezi ve karmaşık sembol, ben olarak adlandırılan semboldür." Ben" beynimizdeki bağdır, özgür iradeye sahip gibi görünen ve paradoksal bir yetenek kazanmış gibi görünen birçok sembolden biridir. ters. Gizemli bir soyutlama nasıl gerçek olabilir, yoksa "ben"imiz sadece uygun bir kurgu mu? Bir Ben" beynimizdeki parçacıklar üzerinde gerçek bir güç mü uygular, yoksa fizik yasaları tarafından çaresizce itilip kakılır mı? Bunlar Ben Bir Garip Döngüyüm'de ele alınan gizemler. Douglas Hofstadter'ın Goedel, Escher, Bach'tan bu yana felsefeye ilk kitap boyu yolculuğu. Zorla okunabilir ve sonsuz düşündürücü bu kitap, zihnin doğasına dair etkileyici ve derin bir araştırma.

433 sayfa ingilizce .pdf kitap.

 
Boyut : 5,3 Mb













Hiç yorum yok: