GolgeKalem

Gölge Kalem Blog

Bu Blogda Ara

24 Şubat 2022 Perşembe

Dakikalar İçinde Kuantum Fiziği: Evrenimizin iç işleyişi bir anda açıklandı

 

Kuantum fiziği, bilimin en temel ama aynı zamanda en şaşırtıcı dalıdır. Ölü ve diri kedilere, ışınlanmaya, antimaddeye ve paralel evrenlere izin vermenin yanı sıra tüm dijital teknolojimizin temelini oluşturması, akıl almaz olduğu kadar önemlidir. Bu açık ve derli toplu kitap, tuhaf ve güzel kuantum dünyasını ve dolayısıyla gerçekliğin kendisinin doğasını aydınlatıyor.



İçindekiler: Schrödinger'in kedisi, atomun içi, parçacık hayvanat bahçesi, Higgs bozonu, Heisenberg'in belirsizlik ilkesi, zarla oynayan Tanrı, görelilik, Büyük Patlama, karanlık enerji ve madde, kara delikler, Evrenin kaderi, Her Şeyin Teorisi , kuantum yerçekimi, sicim teorisi, çoklu evren, anında iletişim, kuantum hesaplama ve kriptografi, süperiletkenlik, kuantum biyolojisi, kuantum bilinci,

Anlamaya yardımcı olmak için 200 basit diyagram içeren bir dizi mini deneme olarak yazılmış, bu kafa karıştırıcı konu için daha kolay bir kılavuz olamaz. Sonunda, uzman olmayanlar için kuantum teorisini ve onun evrenin doğuşundaki ve yaşamın varlığındaki merkezi rolünü anlamaları mümkün.

417 sayfa ingilizce .pdf kitap.

 
Boyut : 65,7 Mb













Hiç yorum yok: