Sosyal medya hemen hemen her işletme için bir zorunluluk haline geldi. Çevrimiçi varlığınızı geliştirmek için bu temel el kitabıyla, kuruluşunuzun her bölümünde desteklenen ve entegre edilen etkili bir sosyal medya stratejisini nasıl başarılı bir şekilde uygulayacağınızı keşfedin.
İşletmeler için Sosyal Medya Pazarlaması, etkili iş akışları, ekip yapılandırmaları, yönetişim modelleri ve sosyal medya politikaları oluşturmanın yanı sıra rekabet avantajına sahip içerik ve sosyal medya kampanyaları oluşturma ve ölçme konusunda adım adım bir yol haritası sağlar. Önde gelen endüstri uzmanlarından içgörüler içeren bu kitap, sosyal medya sahipliğini dengeleme, analitik kullanarak başarıyı ölçme ve sosyal medya denetimi yürütme gibi alanları kapsar.
The World Wildlife Fund (WWF), Deloitte Digital, Dell, Burger King ve LVMH gibi kuruluşlardan bir dizi uluslararası vaka çalışması örneğini içeren Sosyal Medya Pazarlaması for Business, destekleyici bir kültürün nasıl oluşturulacağını, sahiplenileceğini ve ortak noktaların nasıl oluşturulacağını araştırıyor. kaçınılması gereken tuzaklar. Bir içerik takvimi şablonları, içerik pazarlama çerçevesi ve çevrimiçi sunum slaytları ile desteklenen bu kitap, etkili sosyal medya pazarlama stratejileri geliştirmek ve bunları işinize entegre etmek için tek durak noktasıdır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder