On dokuzuncu yüzyıl girişimcisinin cesur, yenilikçi pazarlaması, çiçek bahçelerini Amerika'nın en sevilen hobilerinden birine dönüştürmeye yardımcı oldu.
Bu günahlarla dolu dünyamızda çok şey var; ve çiçeklerimiz olmasaydı, varoluşun doğmasının zor olacağına inanıyorum. Bu nedenle, bir müşterinin 1881 tarihli James Vick'in düzenli olarak aldığı binlerce mektuptan biri olduğunu belirtir. Vick'in posta yoluyla çiçek tohumları satan işi benzersiz değildi, ancak çılgınca başarılıydı çünkü müşterilerin ilgisini çekmeyi rakiplerinden daha iyi biliyordu&; duygular. Çiçek tohumlarıyla birlikte çiçek sevgisini de sattı.
Vick çiçekçilik konusunda gerçekten tutkuluydu, ancak aynı zamanda şu anda entegre pazarlama olarak tanımladığımız şeye de öncülük etti. Reklamcılık için yılda akıllara durgunluk veren 100.000 $ harcadı (çoğunlukla kadınlara, hedef demografisi); ücretsiz tanıtım için gazete editörlerine kur yaptı; günümüzün içerik pazarlamasını öngören eğitim rehberleri; mahalle bahçe kulüplerini popülerleştirmek için sosyal nüfuz sahibi kişileri işe aldı; ve müşteri sadakati oluşturmak ve satın alma ihtiyaçlarını satın alma arzusuyla etkilemek için görsel olarak zengin bir iletişim ve marka stratejisi geliştirdi.
183 sayfa ingilizce .epub ve .pdf kitap.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder