Bu çığır açan kitapta Phil Barden, karar biliminin insanların satın alma davranışları hakkında ne açıkladığını ortaya koyuyor ve özellikle pazarlama için değerini gösteriyor.
Tüketicilerin seçimlerinin arkasındaki motivasyonlar ve alıcılar karar verirken insan beyninde neler olduğu üzerine en son araştırmayı paylaşıyor. İnsanların neden satın aldıklarını açıklamak için ürünlerin, hizmetlerin ve markaların 'gizli kodlarını' deşifre eder. Ve son olarak, alaka düzeyi, farklılaşma ve güvenilirlik gibi temel faktörleri önemli ölçüde geliştirerek bu bilginin günlük pazarlamada nasıl büyük etki yaratacağını gösteriyor.
Davranışsal Ekonomi, psikoloji ve nöro-ekonomi alanlarından elde edilen en son görüşlerin, satın aldığımız şeyi neden satın aldığımızı nasıl açıkladığını gösterir.
Stratejiden uygulamaya ve NPD'ye kadar daha etkili marka yönetimi için bu bilginin nasıl kullanılacağına dair günlük pazarlama uygulamaları için pragmatik bir çerçeve ve yönergeler sunar.
Daniel Kahneman'ın Nobel Ödüllü çalışmasını pazarlama ve reklamcılığa uygulayan ilk kitap Örnek
olay incelemeleriyle dolu bu kitap, pazarlamacılar, reklam profesyonelleri, web tasarımcıları, Ar-Ge yöneticileri, endüstriyel tasarımcılar, grafik tasarımcılar, aslında rolü veya reklamı olan herkesin okuması gereken bir kitap. ilgi, tüketici davranışının arkasındaki 'neden'e odaklanır.
OgilvyOne London İdari Kreatif Direktörü ve Başkan Yardımcısı Rory Sutherland'ın Önsözü ve Ogilvy Group UK Başkan Yardımcısı Ogilvy Group İngiltere
genelinde tam renkli
282 sayfa ingilizce .pdf kitap.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder