GolgeKalem

Gölge Kalem Blog

Bu Blogda Ara

30 Mart 2023 Perşembe

Kali Linux v2022.4


Kali Linux, özellikle siber güvenlik ve ağ penetrasyon testi için tasarlanmış bir Linux dağıtımıdır. Bu işletim sistemi, birçok siber güvenlik aracını içerir ve siber saldırganların kullandığı birçok teknik için gerekli araçları sağlar. Kali Linux, açık kaynaklı bir işletim sistemi olarak yayınlanır ve birçok siber güvenlik aracını içerir. Bu araçlar, ağ keşfi, port tarama, zafiyet tespiti, saldırı yapma ve şifre kırma gibi çeşitli görevleri yerine getirmek için kullanılabilir. Kali Linux, ayrıca güvenlik testlerinde kullanılan özel araçlarla birlikte gelir ve bu araçların kullanımı, siber güvenlik uzmanları tarafından eğitimlerde de sıklıkla kullanılır.



Kali Linux, birçok farklı güvenlik senaryosu için kullanılabilir. Örneğin, bir sistem yöneticisi, ağındaki zayıf noktaları tespit etmek için Kali Linux'u kullanabilir. Benzer şekilde, siber güvenlik uzmanları, müşterilerinin ağlarının güvenlik açıklarını tespit etmek için Kali Linux'u kullanabilirler. Ayrıca, Kali Linux, siber suçluların kullanabileceği araçların nasıl çalıştığını anlamak için de kullanılabilir.

Kali Linux, özellikle siber güvenlik ve ağ penetrasyon testi için tasarlanmış bir işletim sistemi olduğundan, normal kullanıcılar tarafından kullanılması önerilmez. Kali Linux, yalnızca siber güvenlik uzmanları veya siber güvenlik alanında eğitim alan kişiler tarafından kullanılmalıdır. Ayrıca, bu işletim sisteminin yasal ve etik kullanımı konusunda dikkatli olunmalı ve yasal olmayan faaliyetlerde kullanılmamalıdır.




Winrar Şifre : GolgeKalem

Boyut : 3,45 Gb









Hiç yorum yok: