GolgeKalem

Gölge Kalem Blog

Bu Blogda Ara

31 Mart 2023 Cuma

Elementary OS v7.0


Elmentary OS, Ubuntu tabanlı bir Linux işletim sistemidir ve açık kaynak kodlu bir yazılımdır. Temel hedefi, güzel bir kullanıcı arayüzüne sahip, basit ve kullanımı kolay bir işletim sistemi sağlamaktır. Bu nedenle, kullanıcılar için Windows ve macOS'a benzer bir deneyim sunar.



Elementary OS'un özellikle göze çarpan özelliği, Pantheon adlı özel bir masaüstü ortamıdır. Bu masaüstü ortamı, minimalist bir tasarıma sahiptir ve uygulamalar arasında gezinmeyi kolaylaştıran bir uygulama başlatıcısı içerir. Ayrıca, Pantheon, her türlü cihaza uygun bir şekilde tasarlanmıştır ve dokunmatik ekranlar gibi yeni teknolojilere uyum sağlamak için optimize edilmiştir.

Bu işletim sistemi güvenli bir işletim sistemi olarak da bilinir. Birçok güvenlik önlemi içerir ve güvenli oturum açma, tam disk şifreleme ve otomatik güncelleme özellikleri gibi birçok özellik sunar. Ayrıca, AppCenter adlı özel bir uygulama mağazası da mevcuttur ve burada birçok uygulama ve araç indirilebilir.

Elementary OS, farklı kullanıcı profilleri için farklı sürümler sunar. Temel sürüm, genel kullanıcılar için tasarlanmıştır. Ayrıca, eğitim sürümü de mevcuttur ve öğrenciler ve öğretmenler için özelleştirilmiş uygulamalar içerir. Elementary OS, diğer Linux işletim sistemleri gibi ücretsiz bir yazılımdır ve herhangi bir kullanıcı tarafından indirilip kullanılabilir.




Winrar Şifre : GolgeKalem

Boyut : 2,55 Gb









Hiç yorum yok: