3D Modelleme Uygulaması, hareket halindeyken kolayca 3D modeller, nesneler, sanat ve cgi grafikleri, tablolar yapmanıza, 3d karakterler oluşturmanıza ve 3d oyunlar tasarlamanıza olanak tanır.
Tonlarca özellik:
1. Hızlı iş akışı:
– 3B görüntüleri hareket ettirin ve döndürün ve hareketleri kullanarak 3B nesneleri ve kamerayı ölçekleyin. Araçlar arasında hızla geçiş yapın.
– Köşeleri, kenarları, yüzleri ve nesneleri uzun süre dokunarak veya çerçeve çizerek kolayca çoklu seçim.
2. 3B geometri için köşe araçları: birleştirme (hedef birleştirme, kenarları daraltma, yüzleri daraltma), birleştirme ve köşeleri kullanarak yüzler oluşturma.
3. Kenar araçları: Tek bir kaydırma kullanarak veya nokta nokta seçerek bir kesim çizin, bir döngü kesin (yeni kenar döngüleri oluşturun), bir döngü seçin (ayrıca çift dokunarak), ekstrüzyon yapın, silin, halka seçin, 3d oluşturun kenarlık kenarını kullanarak yüzler (deliği doldurun).
4. Yüz araçları: Ekstrüzyon yapın, ayar noktalarını kullanarak bir yüz çizin, ayırın, klonlayın, kabuğu seçin (çift dokunuşla da), ters çevirin, silin.
5. Nesne araçları: Birleştirme/ayırma, klonlama, aynalama, düzleştirme, bölme ve yumuşak/sert normaller.
6. Oyma araçları: Hareket ettirin, tarayın, itin, çekin ve pürüzsüz hale getirin. Fırça boyutunu ve gücünü ayarlayabilirsiniz.
7. Ekran araçları:
– Ayarlanabilir boyut ve yakalama değerlerine sahip ızgara.
– Ekran bilgisi: Üçgen sayısı, köşeler arasındaki mesafe ve kenar uzunluğu.
– Tel kafes açık/kapalı, gölgeli açık/kapalı.
– Gölgeler açık/kapalı.
– Eksen açık/kapalı.
8. Boyama: Vertex renk boyama.
9. Nesnelerinize 20 adete kadar malzeme uygulayabilirsiniz.
10. Ek araçlar:
– Ortografik kamera.
– Hareket ettirin, döndürün ve kesin değerleri ölçeklendirin.
– Seçileni göster (seçimi izole et).
- Seçimi büyütün ve seçimi dönüştürün.
– Köşeleri, kenarları, 3B yüzleri ve nesneleri ızgaraya oturmadan serbestçe hareket ettirin.
– Yakalama: Izgara, döndürme açısı, 2 eksen düzlemi, yerel boşluk, fiziksel penetrasyon, orto kam yakalaması.
– Otomatik kaydetme.
11. .obj dosyalarını dışa ve içe aktarma:
– 3D modelleme yazılımında içe aktarılabilir: 3ds Max Maya Blender Zbrush Modo Adobe Photoshop Adobe Illustrator MeshMixer Concepts Netfabb Forger – CAD yazılımında içe aktarılabilir: Autodesk AutoCAD SolidWorks Tinkercad NX Catia Solid Edge Autodesk Fusion 360 Rhino Onshape Trimble Sketchup Maxon Cinema 4D (C4D) Autodesk Alias
– 3. taraf dönüştürücüler kullanılarak aşağıdaki dosya biçimlerine dönüştürülebilir: IGS IGES STP STEP JT SAT X_T X_B BREP WRL X3D 3DM STL DAE DXF GLTF FBX IFC 3DS, daha fazla içe aktarmak için Shapr3d (Shapr) veya uMake 12.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder