GolgeKalem

Gölge Kalem Blog

Bu Blogda Ara

28 Eylül 2021 Salı

The Married Manager’s Scandalous Services – The Pleasures of the Night Shift

 

Evli Yöneticinin Skandal Hizmetleri – Gece Vardiyasının Zevkleri – Düşük fiyatlı pratik erotik oyun! Bu inatçı, kibirli, 30'un üzerinde bir kadını...

Bu, Düşük fiyatlı pratik bir erotik oyundur.



《İçerik》

CG : 15

Samimi sahne : 15

Ses : Kahraman Tam Ses.

"Özellikleri"

"Hikaye"

"Saçmalamayı bırak ve işine geri dön!"

O keskin gözlü kadın, mağaza sahibinin eşi Kanade Otoya'dır.

Buradaki yönetici sadece sert değil; fikrini asla değiştirmez

ve diğerlerinin dükkanın nasıl çalıştığına dair tek bir kelime etmesine müsamaha göstermez.

Ancak, kendisi dışında herkes yüzünden işlerin iyi gitmediğine ikna oldu.

ve bana ve yarı zamanlı personele kızdı, bu yüzden bir çözüm bulamadım.

Gazabından kaçmak için zorla gülümsedim.

ve sonraki birkaç saat kalacağı ofisine gidiyor.

Saatime baktığımda oldukça geç olduğunu fark ettim.

Önemli Özellikler:

Kahramanla aynı deneyimi yaşayabilirsiniz.
Kahramana tıklayabilir ve tepkilerinin tadını çıkarabilirsiniz.
iki son
CG Galeri Modu
Sahne Tekrar Modu




Sistem gereksinimleri
 
Asgari:

İşletim Sistemi: Windows 10
İşlemci: Intel Pentium4 / AMD Athlon64 ve üstü
Bellek: 2 GB RAM
Grafikler: TrueColor (32bit) Üzerinden 800 X 600'ün üzerinde çözünürlük
DirectX: Sürüm 9.0
Depolama: 700 MB kullanılabilir alan
Ses Kartı: DirectSound ile uyumlu ses kartı
Tavsiye edilen:

İşletim Sistemi: Windows 10
İşlemci: Intel Core2duo / AMD Phenom ve üstü
Bellek: 4 GB RAM
Grafikler: TrueColor (32bit) Üzerinden 800 X 600'ün üzerinde çözünürlük
DirectX: Sürüm 9.0
Depolama: 1 GB kullanılabilir alan
Ses Kartı: DirectSound ile uyumlu ses kartı

Winrar Şifre : GolgeKalem


 
Boyut : 301,9 Mb













Hiç yorum yok: