GolgeKalem

Gölge Kalem Blog

Bu Blogda Ara

29 Eylül 2021 Çarşamba

Ninja: Rise of a Hero

 

Ninja: Bir Kahramanın Yükselişi – Ninja'nın yolu zor! Sevdiğini kurtarıp bir kahraman olabilir misin?

Aşkım! Seni çok özledim! Sinsi Drakula, düğünümüzün arifesinde seni kaçırdı… Hayatım boyunca bu an için eğitildim! Ve buna hazır değildi…



Her acıya dayanabilirim ve inlemeden her darbeyi alabilirim!

Herhangi bir hayvanın ve kuşun sesini taklit edebilirim!

Akıllıca ağaçlara tırmanıyorum ve suda balık gibi yüzüyorum!

Ninjato'da ve shuriken atma sanatında kusursuzum!

Karanlıkta mükemmel bir şekilde görebiliyorum!

Ve gün ışığında düşmanı göremedim…

Ama pes etmeyeceğim! Drakula'nın ininde dünyanın sonuna gideceğim! Yolda beni hangi zorluklar ve ölümcül tuzaklar bekliyor olursa olsun! Drakula'nın tüm yardakçılarını, kendisi de dahil olmak üzere devireceğim! Seni koruyacağım! Birlikte olacağız!

Ben NINJA'yım!

Bu bir peri masalı ortamında klasik bir platform oyunudur. Kötü Drakula prensesi kaçırdı ve ana karakter - genç bir ninja - onu kurtarması gerekiyor.

Ninja'nın yolu sert ve tehlikelidir! Ama o asil, çünkü kötüler prensesi kaçırdı! Sevdiğini kurtarıp bir kahraman olabilir misin?



OYUN ÖZELLİKLERİ:

BASİT KONTROL

BOSS MÜCADELELERİ: 4 benzersiz patron

BİRÇOK SEVİYE: 4 dünya ve 40 benzersiz seviye

FARKLI DÜŞMANLAR: Uçan yaratıklar, mutasyona uğramış böcekler, canavarlar ve seviye patronları dahil birçok düşmana karşı savaşın

NINJA BECERİLERİ: Duvardan Zıplama, Yerden Kayma ve Duvardan Kayma, Atlama, Shuriken Fırlatma, Ninjato Strikes ve çok daha fazlası

GÜÇLENDİRME: Ek öğeler satın almak veya yetenekleri geliştirmek için para toplayın

KEYİFLİ GRAFİK VE SES DESTEĞİ



Sistem gereksinimleri
 
Asgari:

İşletim Sistemi: Windows 7
İşlemci: Intel Pentium 4
Bellek: 512 MB RAM
Grafikler: NVIDIA® GeForce® GTS 450
Depolama: 200 MB kullanılabilir alan
Tavsiye edilen:

İşletim Sistemi: Windows 10
İşlemci: Intel Core i3
Bellek: 1024 MB RAM
Grafikler: NVIDIA® GeForce® GTX 650
Depolama: 200 MB kullanılabilir alan

Winrar Şifre : GolgeKalem


 
Boyut : 46,1 Mb













Hiç yorum yok: