GolgeKalem

Gölge Kalem Blog

Bu Blogda Ara

29 Eylül 2021 Çarşamba

最后一搏 The last fight

 

"Son dövüş" bir hayatta kalma oyunudur. Dünyanın sonu gelmeden önce, hayatta kalma manyakları, harap bir şekilde kendi evlerini inşa ettiler…

Bu ne biçim oyun[/]

Bu bir atık toprak hayatta kalma oyunudur. Oyunun arka planı, zombi salgınının patlak vermesinden kısa bir süre sonra, oyuncuların zombi istilasına direnmek ve evlerini yeniden inşa etmek için bir grup hayatta kalma manyağı oynamasıdır.



Oyunda ne yapabilirim[/]

Oyuncular oyunda zombileri öldürebilir, malzeme arayabilir, üslerini güçlendirebilir ve ekim ve üretim yoluyla kendi kendine yeten bir ekolojik ev inşa edebilir.

Oyunun güncel içeriği nedir[/]

Şu anda oyun, ekimi desteklemek için küçük bir kasaba haritası, 2 isteğe bağlı karakter ve birkaç NPC görevi geliştirdi. Ürün üretimi ve diğer fonksiyonlar daha sonra eklenecektir.




Sistem gereksinimleri
 
Asgari:

64 bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
İşletim Sistemi: Windows 7(64-Bit)
İşlemci: i3-530 2.93GHZ 2 Çekirdek
Bellek: 4 GB RAM
Grafikler: Özel grafik kartı, GTX 750 Ti 2GB
DirectX: Sürüm 11
Depolama: 4 GB kullanılabilir alan
Ek Notlar: GPU, Shader Model 5.0'ı desteklemelidir
Tavsiye edilen:

64 bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
İşletim Sistemi: Windows 10(64-Bit)
İşlemci: i7-7700k 4.2GHz 4 Çekirdek
Bellek: 8 GB RAM
Grafikler: Özel grafik kartı, GTX 1660 6GB
DirectX: Sürüm 11
Depolama: 4 GB kullanılabilir alan
Ek Notlar: GPU, Shader Model 5.0'ı desteklemelidir. Ekran Çözünürlüğü 1080p +

Winrar Şifre : GolgeKalem


 
Boyut : 865 Mb














Hiç yorum yok: