Program yapmanıza, zamanı yönetmenize, son tarihleri hatırlatmanıza ve işte , evde ve diğer her yerde hayatı düzenlemenize yardımcı olan basit ve etkili bir yapılacaklar listesi ve görev yöneticisi uygulamasıdır . ? ✔
TickTick, gününüzü en iyi şekilde değerlendirmenize ve işlerinizi halletmenize yardımcı olmak için burada. Yakalamak istediğiniz bir fikir, ulaşılacak kişisel hedefler, başarılacak bir çalışma veya diğer meslektaşlarla bir alışveriş listesi oluşturmak için (bir liste oluşturucunun yardımıyla) işbirliği yapabilirsiniz. Verimlilik planlayıcımız ile hedeflerinize ulaşın.
Kullanımı kolay
TickTick, sezgisel tasarımı ve kişiselleştirilmiş özellikleriyle başlamak kolaydır. Sadece saniyeler içinde görevler ve hatırlatıcılar ekleyin ve ardından önemli işlere odaklanın, diğer organizasyon ve zaman yönetimi uygulamalarından daha iyidir.
Cihazlarınız arasında senkronize edin
Hedefleriniz bulut içinde senkronize edilir, böylece daha iyi bir hedefe ulaşmak için nerede olursanız olun onları görüntüleyebilir ve yönetebilirsiniz.
Hızla görevler ve notlar oluşturun
Bunları ses girişi veya yazarak ekleyin. Akıllı Tarih Ayrıştırma ile, yeni alana girdiğiniz tarih bilgisi otomatik olarak alarmlı görev hatırlatıcısı için son tarih olarak ayarlanacaktır. Bu zaman yöneticisi ve yapılacaklar listesi ile olabildiğince üretken kalın!
Anında görev yapmak için hatırlatma listesi
Her şeyi aklınızda tutmanıza gerek yok! Onları sadece TickTick'e koyun ve o sizin için her şeyi hatırlayacak ve gtd için hatırlatma listesi yapmak için anında görev sağlayacaktır. Hiçbir son tarihi kaçırmamak için önemli görevler ve notlar için birden fazla bildirim ayarlayın!
Şık takvim
Yapılacaklar takviminde haftalar veya aylar ilerideki planlarınız için net bir genel bakış edinin - Ücretsiz Günlük Planlayıcı. Daha spesifik olmak ve tam olarak ne yapacağınızı bilmek ister misiniz? Zaman çizelgenize göre bir program yapmak ve kontrol etmek için 3 Günlük Görünüm'ü deneyin, zaman yöneticisini kullanın. Google takvimi, Outlook vb. Gibi üçüncü taraf takvimleri de entegre edilebilir.
Kullanışlı Widget
Ana ekranınıza bir kontrol listesi widget'ı ekleyerek görevlerinize ve notlarınıza kolay erişim sağlayın. Çeşitli boyut ve türlerde widget vardır. En çok beğendiğinizi seçin.
Esnek tekrar
Düzenli olarak yapılması gerekenler için tekrarlanacak görevleri ayarlayın. Yinelenen bir dönem seçin (örneğin, günlük, haftalık, hafta içi veya her ay). Tekrarı şu şekilde özelleştirebilirsiniz: Pazartesiden Perşembeye 2 haftada bir çevrimiçi kurs, ilk Pazartesi 2 ayda bir proje toplantısı.
- Her şeyi düzenli tutun ve yapılacaklar listesinde ne yapacağınızı bilin
- Görevlerinizi ve yapılacakları liste oluşturucu, klasörler ve etiketlerle sınıflandırın.
- Kontrol listeleri ve notlar oluşturun.
- Hedeflere öncelik verin ve yarın bunu yapmak için gerçekten önemli olan şeylere odaklanın.
- Hedefleri tarihe, önceliğe ve başlığa göre sıralayın.
- Fotoğrafları, kayıtları ve diğer ekleri ekleyin.
- Hızlı düzenlemek için bir görevi kaydırın, toplu düzenleme için uzun basın.
Sorunsuz işbirliği
Listeleri paylaşın (yapılacak görevli), meslektaşlarınızla, arkadaşlarınızla veya ailenizle işbirliği yapmak için hedefler belirleyin. Toplantılarda, telefon görüşmelerinde veya e-postada daha az saat harcayın. İşbirliği uygulamasında verimliliği artırın.
- Hayatınızı TickTick Pro ile düzenleyin
- Kişiliğinize uygun çeşitli temalar arasından seçim yapın.
- İş takvimini ızgara biçiminde görüntüleyin (diğer zaman yönetimi uygulamalarından daha iyi).
- Yapılacaklar listesinde Sınırsız Planlama.
- 299 liste (yapılacak iş), liste başına 999 görev ve görev başına 199 alt görevle kontrolü ele alın.
- Alt görevlere sahip her göreve en fazla 5 bildirim ekleyin.
- Bir görev listesi planlayıcısını 19 üyeye kadar paylaşın.
- Kontrol listesi pencere öğesi biçimini kullanın ve aynı göreve bir açıklama yazın.
- TickTick'te üçüncü taraf takvimlere ve günlük planlayıcılara abone olun.
Boyut : 20 Mb
|
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder