GolgeKalem

Gölge Kalem Blog

Bu Blogda Ara

7 Ocak 2023 Cumartesi

Draw Graffiti – Name Creator v2.6 [Mod] APK


Adım adım grafitide adınızı nasıl çizersiniz.

Draw Graffiti uygulamamızın başarısından sonra, adınızı grafiti ile adım adım çizmeyi öğrenebilmeniz için size bu Name Creator'ı getiriyoruz.

Draw Graffiti Creator, herkes için farklı grafiti stilleri içerir. Kolay bir şekilde harika grafiti elde edeceksiniz. Tek yapmanız gereken bir kağıt ve kalem alıp adınızı yazmak, beğendiğiniz stili seçmek ve talimatları adım adım takip etmek.





 

Mod Bilgisi :

● Premium Özellik Kilidi Açma.
● Reklamlar Kaldırıldı / Devre Dışı Bırakıldı.
● Reklamlarla İlgili Etkinlik ve Kod Kaldırıldı / Devre Dışı Bırakıldı.
● Reklamlarla İlgili Düzenler Görünürlüğü Kaldı.
● Analytics / Crashlytics Kaldırıldı / Devre Dışı Bırakıldı.
● Alıcılar ve Hizmetler Kaldırıldı / Devre Dışı Bırakıldı.
● Google Play Store Yükleme Paketi Kaldırıldı / Devre Dışı Bırakıldı.
● Uygulama İçi Faturalandırma Hizmeti Kaldırıldı / Devre Dışı Bırakıldı.
● Play Hizmetleri, Aktarım, Firebase Özellikleri Kaldırıldı.
● Tüm Gereksiz Çöp Klasörleri ve Dosyaları Kaldırıldı.
● Optimize Edilmiş PNG'yi 730 Kb'ye Kaydet.
● Optimize Edilmiş JPG 381 Kb'ye Kaydet.
● Yeniden Sıkıştırılmış Classes.dex ve Kitaplık.
● Optimize Edilmiş Grafikler / Zipalign.
● Kaldırılan Hata Ayıklama Bilgileri (Kaynak, Satır, Param, Prolog, Yerel).

Yenilikler:
– Değişiklik günlüğü yok

Boyut : 17,1 Mb








Hiç yorum yok: