GolgeKalem

Gölge Kalem Blog

Bu Blogda Ara

17 Ocak 2023 Salı

AVEVA Production Accounting 2022 (x64)


AVEVA Production Accounting, bir üretim tesisinde üretilen mamul ürünlerin maliyetlerinin hesaplanması, takip edilmesi ve raporlanması işlevlerini gerçekleştiren bir yazılımdır. Bu yazılım, bir üretim tesisinde üretilen ürünlerin maliyetlerini belirlemek için girdi maliyetlerini (ham madde, enerji, işçilik, vb.) takip eder ve üretim süreci boyunca toplam maliyetleri hesaplar.



AVEVA Production Accounting, genellikle bir üretim tesisinde üretilen mamul ürünlerin maliyetlerinin hesaplanması, takip edilmesi ve raporlanması amacıyla kullanılır. Bu yazılım, üretim tesisi işletmelerinin verimliliğini artırmak ve maliyetlerini azaltmak için kullanılabilir.

AVEVA Production Accounting, aşağıdaki özellikleri sunar:
# Üretim tesisinde üretilen mamul ürünlerin maliyetlerinin hesaplanması ve takip edilmesi
# Girdi maliyetlerinin (ham madde, enerji, işçilik, vb.) takip edilmesi ve hesaplanması
# Üretim süreci boyunca toplam maliyetlerin hesaplanması
# Üretim verimliliğinin izlenmesi ve raporlanması
# Üretim tesisi işletme verilerinin toplu olarak tutulması ve raporlanması




Boyut : 497 Mb









Hiç yorum yok: