GolgeKalem

Gölge Kalem Blog

Bu Blogda Ara

27 Mart 2022 Pazar

Perspektifin Basitleştirilmesi: Görsel Sanatçılar için Adım Adım Kılavuz

 

Doğrusal perspektif sanatında ustalaşın.

Bir animatör, illüstratör, çizgi roman sanatçısı, oyun sanatçısı veya bunların arasında herhangi bir şey iseniz, alanı, boyutu ve formu doğru ve gerçekçi bir şekilde gösteren görüntüler oluşturabilmeniz gerekir. Perspektifin Basitleştirilmesi, perspektif ilkelerini, anlaşılması ve kullanılması kolay bir şeye düşünceli ve net bir şekilde bölen tek ve tek kılavuzdur. Yaklaşılabilir dersler ve adım adım net görsel talimatlarla Robert Pastrana, sorunlu bir çizimi canlı, nefes alan, boyutlu bir sahneye dönüştürmenize yardımcı olan güçlü teknikler sunar.



Perspektif Basitleştirme ile, yoğun, karmaşık teknik kılavuzlarda bir daha asla gezinmek zorunda kalmayacaksınız - bu kapsamlı perspektif kılavuzu, özellikle bir, iki ve üç noktalı perspektif, ölçüm, gölgeler, yansımalar ve daha fazlası. Perspektifin Basitleştirilmesi, karmaşık çizim kavramlarını takip etmesi kolay, ulaşılabilir bir şekilde sunar, böylece sonunda beklenen hayal kırıklığı olmadan perspektifin temellerini öğrenebilirsiniz.

Netlik, derinlik ve çok sayıda örnek sağlar - bu, doğrusal perspektifi anlamak ve kullanmak için sahip olmanız gereken bir kılavuzdur
Ayrıntılı görsel talimat, her birinin teknik sürecini kolayca takip etmenizi sağlayan yüzlerce renk kodlu, adım adım diyagram içerir. inşaat
Kapsamlı tamamlayıcı web sitesi, becerilerinizi geliştirmenize yardımcı olacak bir dizi çalışma ile perspektifle ilgili ek kaynaklar içerir

254 sayfa ingilizce .pdf kitap.
 
Boyut : 19,4 Mb












Hiç yorum yok: