GolgeKalem

Gölge Kalem Blog

Bu Blogda Ara

28 Mart 2022 Pazartesi

Kuantum Yorum Tarihinin Oxford El Kitabı (Oxford Fizikte El Kitapları)

 

Fizikteki çoğu araştırma için çok önemli olan ve transistör ve lazer gibi icatların geliştirilmesine öncülük eden kuantum mekaniği, yüzüncü yılına etkileyici bir rekorla yaklaşıyor.
Bununla birlikte, alan aynı zamanda kuantum tartışması olarak adlandırılan teorinin temelleri ve yorumu hakkında uzun süredir devam eden tartışmaların konusu olmuştur .



Bu Oxford El Kitabı, son 100 yıldır kuantum fiziğinin kalbinde yer alan karşıtlıklara tarihsel bir bakış sunuyor. Fizik, tarih ve felsefe alanlarında çalışan birçok katkıda bulunanların geniş kapsamlı uzmanlığından yararlanan el kitabı, ana teorileri ve
Kuantum fiziğinin yorumlanması. Belirlenimcilik, gerçekçilik, yerellik, klasiklik, bilgi, ölçümler, matematiksel temeller ve kuantum teorisi ile yerçekimi arasındaki bağlantılar gibi konulara değinerek, alanı çevreleyen temel tartışmaları ele almaya devam ediyor.

Bu ilgi çekici giriş, bilimsel tartışmaların tarihi ve kuantum fiziğinin tarihi ile ilgilenen herkes için temel bir kılavuzdur.
Ayrıca, kuantum bilgisi ve hesaplama gibi alanlarda yeni keşifleri ve ilerlemeleri etkilemek için kuantum fiziğinin potansiyelinin büyüleyici bir incelemesini sağlar .

1311 sayfa ingilizce .pdf kitap.
 
Boyut : 11 Mb












Hiç yorum yok: