GolgeKalem

Gölge Kalem Blog

Bu Blogda Ara

23 Haziran 2020 Salı

MyLifeOrganized : To-Do List v3.4.0 (Pro)

Uygulama bir planlama uygulamasıdır. Bu uygulama sayesinde kendinize alışkanlık kazandırabilirsiniz. Ya da yapılacak bir iş varsa ve siz bunu unutuyorsanız, bu uygulama sayesinde unutmanız pek de mümkün görünmüyor.

• Sınırsız görev ve alt görev hiyerarşisi: Görevlerinizi makul boyutta eylemler gerçekleştirilene kadar projeler halinde düzenleyin ve büyük görevleri kesin.
• Sonraki İşlemler: otomatik olarak yalnızca sonraki işlemlerinizi görüntüler. Burada şimdi yapılması gereken işleri görebilirsiniz.
• Tam GTD® (Getting Things Done®) desteği
• MLO Akıllı Yapılacaklar Listesi Görev ve ebeveynlerinin önceliklerini kullanarak sıralama
• Eylemleri içeriğe göre filtreleme
• Hızlı görev girişi için gelen kutusu
• Yıldız görevleri
• Yakınlaştırma: belirli bir görev dalına odaklanın
• Hatırlatıcılar
• GTD®, FranklinCovey ve Do-It-Tomorrow gibi farklı görev yönetim sistemleri için şablonlar. Kendi görev yönetim sisteminizi hızlı bir şekilde başlatmanıza yardımcı olmak için Masaüstü için MyLifeOrganized eklenmişlerdir
• Proje takibi
• Listenizdeki görevleri belirli bir sırada tamamlayın
• Bağımlılıklar: MLO, diğer işler tamamlanana kadar başlayamayacak görevleri tutan sıralı ve paralel projelerle çalışabilir
• Takvim görünümü: günlük iş yükünüzü analiz edin
• Yakın görünüm: bulunduğunuz yere geldiğinizde hatırlatıcılarla mevcut GPS konumunuz için bir işlem listesi alın
• Şifre koruması
• Sizin için çalışan sisteme uyması için filtreleme, sıralama ve gruplama özel görünümleri
• Tekrar eden ve yeniden yapılanma görevleri
• Çalışma Alanları (sekmeler): projeler veya görünümler arasında hızlıca geçiş yapın
• Gözden Geçirme: yeni alt görevler eklemek veya öncelikleri değiştirmek için görevleri düzenli olarak incelemek üzere işaretleyin
• Çoklu Seçim: seçilen birkaç görevde aynı anda bir işlem gerçekleştirin






 Boyut : 11 Mb









Hiç yorum yok: