Uygulama bir planlama uygulamasıdır. Bu uygulama sayesinde kendinize alışkanlık kazandırabilirsiniz. Ya da yapılacak bir iş varsa ve siz bunu unutuyorsanız, bu uygulama sayesinde unutmanız pek de mümkün görünmüyor.
• Sınırsız görev ve alt görev hiyerarşisi: Görevlerinizi makul boyutta eylemler gerçekleştirilene kadar projeler halinde düzenleyin ve büyük görevleri kesin.
• Sonraki İşlemler: otomatik olarak yalnızca sonraki işlemlerinizi görüntüler. Burada şimdi yapılması gereken işleri görebilirsiniz.
• Tam GTD® (Getting Things Done®) desteği
• MLO Akıllı Yapılacaklar Listesi Görev ve ebeveynlerinin önceliklerini kullanarak sıralama
• Eylemleri içeriğe göre filtreleme
• Hızlı görev girişi için gelen kutusu
• Yıldız görevleri
• Yakınlaştırma: belirli bir görev dalına odaklanın
• Hatırlatıcılar
• GTD®, FranklinCovey ve Do-It-Tomorrow gibi farklı görev yönetim sistemleri için şablonlar. Kendi görev yönetim sisteminizi hızlı bir şekilde başlatmanıza yardımcı olmak için Masaüstü için MyLifeOrganized eklenmişlerdir
• Proje takibi
• Listenizdeki görevleri belirli bir sırada tamamlayın
• Bağımlılıklar: MLO, diğer işler tamamlanana kadar başlayamayacak görevleri tutan sıralı ve paralel projelerle çalışabilir
• Takvim görünümü: günlük iş yükünüzü analiz edin
• Yakın görünüm: bulunduğunuz yere geldiğinizde hatırlatıcılarla mevcut GPS konumunuz için bir işlem listesi alın
• Şifre koruması
• Sizin için çalışan sisteme uyması için filtreleme, sıralama ve gruplama özel görünümleri
• Tekrar eden ve yeniden yapılanma görevleri
• Çalışma Alanları (sekmeler): projeler veya görünümler arasında hızlıca geçiş yapın
• Gözden Geçirme: yeni alt görevler eklemek veya öncelikleri değiştirmek için görevleri düzenli olarak incelemek üzere işaretleyin
• Çoklu Seçim: seçilen birkaç görevde aynı anda bir işlem gerçekleştirin
Boyut : 11 Mb
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder