GolgeKalem

Gölge Kalem Blog

Bu Blogda Ara

7 Eylül 2023 Perşembe

My Sexual Hospitalization


Ana karakter Souma hastaneye kaldırılır ve doktoru Dr. Isami'ye ilk görüşte aşık olur! Her ne kadar terkedilmeye devam etse de...

Tür: Macera, Görsel Roman, Çıplaklık, Metin Tabanlı
 

Oyun hakkında

Bu oyundaki tüm metinler makine çevirisi ile çevrilmiştir.

【Hikaye】

Ana karakter Souma Takehaya üniversiteye giderken trafik kazası geçirdi ve bilincini kaybetti. Kendine geldiğinde kendini bir hastane yatağında, yanında bir yabancıyla birlikte buldu.

Ben Isami, doktorunuz. Takehaya Souma: …… Kim olduğunu biliyor musun?”

Görünüşe göre acelem olduğu sırada Dr. Isami'nin kullandığı arabayla çarpışmaya neden olmuştum.

Ayağa kalkmaya çalıştığımda sol bacağımda bir ağrı hissettim.

Muhtemelen kırık bacak nedeniyle birkaç hafta hastanede kalacağım" dedi. Senin dikkatsizliğin olmasına rağmen kazaya sebep olan benim.

Kazaya sebep olan benim, o yüzden elimden geleni yapacağım.

Ne yapabilirim? İlk buluşmamızda bunun söylenecek doğru şey olup olmadığını bilmiyorum. …….

"Evet. Nedir? Yapabileceğim bir şey varsa lütfen söylemekten çekinmeyin.

Lütfen bana göğüslerini göster! Ve onlara dokunup em. …… Ve başka şeyler de…”

Takehaya-kun... Görünüşe göre özel bir incelemeye ihtiyacın var.”

Dr. Isami, Souma'ya sanki çöpe bakıyormuş gibi bakıyor.

Böylece Souma'nın, otoriter kadın doktordan kendisi için her türlü şeyi yapmasını istediği Harika Hayatı başladı.

※Japonca ses dahildir.

[Önemli Noktalar]

Öğretmenle geçirdikleri "meme günleri" sırasında ikilinin ilişkileri yavaş yavaş değişir ve ilişkileri yavaş yavaş tırmanır.

Shujo'nun 100 cm'den büyük göğüslerinin tadını çıkardıkları mutlu günler var!

Hastanede yapılan yaramaz tıbbi muayeneler!

Hastane odasında doktorun göğüslerinin sürtünmesi




Sistem gereksinimleri:

Minimum:

İşletim Sistemi: Windows 10, 11
İşlemci: 1+ GHz işlemci
Bellek: 1024 MB RAM
Grafik: VRAM:128MB
DirectX: Sürüm 9.0c
Depolama: 1300 MB kullanılabilir alan
Ses Kartı: Doğrudan Ses

Tavsiye edilen:

İşletim Sistemi: Windows 10, 11
İşlemci: 2+ GHz işlemci
Bellek: 2048 MB RAM
Grafik: VRAM:256MB
DirectX: Sürüm 9.0c
Depolama: 1600 MB kullanılabilir alan
Ses Kartı: Doğrudan Ses

Winrar Şifre : GolgeKalem

Boyut : 761,5 Mb









Hiç yorum yok: