GolgeKalem

Gölge Kalem Blog

Bu Blogda Ara

1 Eylül 2023 Cuma

Music Store Simulator


Müzik Mağazası Simülatörü ile bir müzik aletleri üretim şirketine liderlik edebilirsiniz. İyileştirerek ve geliştirerek yaratın, satın, kazanın ve yeniden yatırım yapın…

Oyun Türü: Simülasyon, Yönetim, İnşa Etme
 


Müzik Mağazası Simülatörü ile bir müzik aletleri üretim şirketine liderlik edebilirsiniz. İşletmenizi geliştirmek ve geliştirmek için yaratın, satın, kazanın ve yeniden yatırım yapın.

Dünya çapındaki müşterilerinizin istekleri doğrultusunda, montaj işinden boyama ve konfigürasyona kadar hayallerindeki müzik enstrümanını yaratmanız gerekecektir. Müşteri son teslim tarihine uyulmasından, kaliteden ve bütçeden ne kadar memnun olursa, o kadar kısa sürede yeni bir sipariş verecektir. Daha fazla müşteri, daha fazla para, daha fazla marka büyümesi!

Kazanacağınız karla daha fazla performans aleti satın alabilecek ve atölyenizi genişletmek ve müzik enstrümanlarınızın kalitesini artırmak için ek odaların engelini kaldırabileceksiniz. Siz de kendi enstrümanınızı üretip özel koleksiyonunuza katma ve belki bir gün internetten satma şansına da sahip olacaksınız!

Anahtar Özellikler:

Grafik tasarım ve modelleme, müzik enstrümanlarının tüm detaylarını doğru bir şekilde yeniden üretmeyi amaçladı.
Oluşturulacak 40'tan fazla enstrüman (akustik ve elektro gitarlar, akustik ve elektrik bas, yaylı çalgılar ve amplifikatörler).
Kullanabileceğiniz 1000'den fazla parça, tamamı malzeme ve kaplama açısından özelleştirilebilir.
Dünyanın her yerinden müşterilerin özel siparişlerine göre enstrüman üretimi.
Tipik üretim adımları: birleştirme, vidalama, yapıştırma.
Değer vermek istediğiniz enstrümanların özel koleksiyonu.
Gerçekçi zamanlama: boyama ve tutkal kurutma farklı işlem süreleri gerektirir (bu arada diğer siparişlerde ilerlemeniz gerekecektir).
Enstrüman üretiminizin kalitesinin sürekli olarak iyileştirilmesine olanak sağlayacak beceri geliştirme.
Parçaların, resimlerin, yapıştırıcıların ve aletlerin depo yönetimi.




Sistem gereksinimleri:

Minimum:

64 bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
İşletim Sistemi: Windows 10 (64 bit Gerekli)
İşlemci: Dört çekirdekli Intel veya AMD işlemci, 3 GHz
Bellek: 8 GB RAM
Ekran Kartı: GeForce GTX 1050/Radeon RX 540
DirectX: Sürüm 11
Depolama: 4 GB kullanılabilir alan

Tavsiye edilen:

64 bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
İşletim Sistemi: Windows 10 (64 bit Gerekli)
İşlemci: Dört çekirdekli Intel veya AMD işlemci, 3,40 GHz
Ekran Kartı: GeForce GTX 1060/Radeon RX 580
DirectX: Sürüm 11
Depolama: 4 GB kullanılabilir alan

Winrar Şifre : GolgeKalem

Boyut : 2,51 Gb









Hiç yorum yok: