GolgeKalem

Gölge Kalem Blog

Bu Blogda Ara

27 Haziran 2023 Salı

Windows by Goddy v3.5


Windows by Goddy, dünya çapında milyonlarca kullanıcı tarafından kullanılan oldukça saygın ve güvenilir bir Windows etkinleştirme aracıdır. Yetenekli bir programcı ekibi tarafından geliştirilen bu aktivatör, kullanıcı dostu bir arayüz sunar ve sorunsuz bir aktivasyon süreci sağlar. Windows by Goddy ile kullanıcılar, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10 ve Windows 11 dahil olmak üzere çeşitli Windows sürümlerini etkinleştirebilir.



Goddy'den Windows'un Özellikleri
Kullanıcı dostu arabirim:
Windows by Goddy, kullanıcıların Windows işletim sistemlerinde zahmetsizce gezinmesini ve etkinleştirmesini kolaylaştıran basit ve sezgisel bir arabirim sağlar.

Geniş uyumluluk:
Bu etkinleştirici, Windows'un birden çok sürümünü destekleyerek çok çeşitli aygıtlar ve yapılandırmalarla uyumluluk sağlar.

Hızlı aktivasyon:
Yalnızca birkaç tıklama ile Windows by Goddy, Windows işletim sisteminizi dakikalar içinde etkinleştirerek size zaman ve emek tasarrufu sağlar.

Ömür boyu aktivasyon:
Windows by Goddy, bir kez etkinleştirildiğinde, Windows işletim sisteminizin bir ömür boyu etkin kalmasını sağlayarak tüm özelliklerden ve güncellemelerden kesintisiz olarak yararlanmanızı sağlar.

Emniyet ve güvenlik:
Windows by Goddy, emniyet ve güvenliğe güçlü bir şekilde odaklanılarak geliştirilmiştir. Kullanıcılara güvenilir bir aktivasyon çözümü sağlayan herhangi bir kötü amaçlı yazılım veya kötü amaçlı kod içermez.

Desteklenen sürümler

Windows 11 Ev
Windows 11 Pro
Windows 11 Eğitim
Windows 11 Enterprise

Windows 10 Ev
Windows 10 Pro
Windows 10 Eğitim
Windows 10 Enterprise

Windows 8.1 Ev
Windows 8.1 Pro
Windows 8.1 Eğitim
Windows 8.1 Enterprise

Windows 8 Ev
Windows 8 Pro
Windows 8 Eğitim
Windows 8 Enterprise

Windows 7 Ev
Windows 7 Pro
Windows 7 Ultimate
Windows 7 Enterprise

Goddy'den Windows Nasıl Kullanılır?
Windows by Goddy'yi kullanmak basit bir işlemdir. Windows işletim sisteminizi etkinleştirmek için şu basit adımları izleyin:

Windows by Goddy'yi resmi web sitesinden indirin.
Paraziti önlemek için herhangi bir virüsten koruma yazılımını geçici olarak devre dışı bırakın.
Etkinleştiriciyi yönetici olarak çalıştırın.
Windows sürümünüzü seçin ve “Etkinleştir” düğmesine tıklayın.
Aktivasyon işleminin tamamlanmasını bekleyin.
Bilgisayarı yeniden başlatın.
Tebrikler! Windows işletim sisteminiz artık etkinleştirilmiştir.

Lisans: Ücretsiz Yazılım

Winrar Şifre : GolgeKalem

Boyut : 629 Kb









Hiç yorum yok: