GolgeKalem

Gölge Kalem Blog

Bu Blogda Ara

31 Mart 2023 Cuma

MX Linux v21.3 (x64)


MX Linux, Debian tabanlı bir Linux işletim sistemidir. Özellikle eski bilgisayarlar için tasarlanmıştır ve hafif bir işletim sistemi olarak bilinir. Bununla birlikte, kullanıcılar tarafından özelleştirilebilir bir işletim sistemi olarak da tanınır.



MX Linux, kullanıcı dostu bir arayüze sahiptir ve çeşitli masaüstü ortamları ve pencere yöneticileri ile birlikte gelir. XFCE masaüstü ortamı, varsayılan olarak sunulur ve hızlı bir kullanıcı deneyimi sağlar. Ayrıca, kullanıcıların ihtiyaçlarına uygun olarak özelleştirilebilir birçok araç ve özellik içerir.

Çeşitli uygulamaları ve araçları önceden yüklenmiş olarak gelir. Bunlar arasında LibreOffice, Firefox, Thunderbird ve VLC gibi popüler uygulamalar bulunur. Ayrıca, çeşitli yardımcı araçlar da mevcuttur, örneğin sistem yedekleme, şifre yöneticisi ve güç yöneticisi gibi araçlar.

MX Linux, hızlı ve güvenli bir işletim sistemi olarak bilinir. Bununla birlikte, güncelleme ve yama dağıtımı konusunda da son derece hassastır. Bu sayede, kullanıcıların güvenlik açıklarından en kısa sürede korunmasını sağlar. Ayrıca, MX Linux, birçok farklı dilde destek sunar ve çoklu dil desteği sunar.

Sonuç olarak, MX Linux, eski veya düşük sistem gereksinimleri olan bilgisayarlar için hızlı ve kullanımı kolay bir işletim sistemi sunar. Özelleştirilebilirliği, kullanıcı dostu arayüzü ve önceden yüklenmiş uygulamaları ile birçok kullanıcının ilgisini çeker. Ayrıca, güncelleme ve yama dağıtımı konusunda hassas olması, güvenli bir işletim sistemi olmasını sağlar.





Winrar Şifre : GolgeKalem

Boyut : 1,71 Gb









Hiç yorum yok: