GolgeKalem

Gölge Kalem Blog

Bu Blogda Ara

23 Temmuz 2021 Cuma

Fitness Step Counter v2.2.0 (Premium) APK

 

Basit ve Kullanımı Kolay Adım Sayacı
Lütfen günlük yürüyüş ve sağlık yönetimi için Adım Sayacı'nı kullanın.

Fitness uygulaması, dağcılık ve trekking gibi tatil aktiviteleri için de kullanışlıdır.



Adım Sayacı Kullanım Örnekleri
・ Wiking
・ Sağlık Yönetimi
・ Dağcılık
・ Trekking

Adım Sayaç İzni
Uygulama aşağıdaki izni gerektirir. Lütfen belirtilen amaç dışında hiçbir şey için kullanmadığımız için Fitness uygulamasını kullanmaktan çekinmeyin.

・ Aktivite Tanıma
(Fitness aktivitenizi takip etme)

Adım Sayacı Güvenliği
Uygulama, her güncelleme için aşağıdaki tüm virüsten koruma yazılımları tarafından güvenlik kontrol edildikten sonra yayınlanır.

・ Android için Kaspersky
・ Norton Mobile Security
・ Macafee Mobile Security
・ Avast Mobile Security & Antivirus
・ Virus Buster Mobile
・ ESET Mobile Security

Lütfen çeşitli durumlarda Fitness uygulamasının keyfini çıkarın.

★★★ MOD BİLGİSİ ★★★
◉ Premium Özellikler (Kilitsiz)
◉ Reklamlar (devre dışı)
◉ Tüm reklam bağlantıları (kaldırıldı)
◉ Yararsız öğeler (kaldırıldı)
◉ AMOLED Dark teması (etkinleştirildi)
◉ Analizlerin çoğu (devre dışı bırakıldı)
◉ CPU'lar ( Evrensel )
◉ Google Play'in faturalandırması (devre dışı)
◉ Tüm hata ayıklama Bilgileri (kaldırıldı)
◉ Orijinal paket İmza (Değiştirildi)


Yenilikler:
Tüm güncellemelerde, aşağıdaki öğeler geliştirildi.

・ Fitness özellikleri İyileştirmeleri
・ Performans İyileştirmeleri
・ Hata düzeltmeleri
・ Güvenlik güncellemesi
・ Yeni cihazları ve işletim sistemini destekler.


 


 

Boyut : 5,1 Mb











Hiç yorum yok: