GolgeKalem

Gölge Kalem Blog

Bu Blogda Ara

31 Temmuz 2021 Cumartesi

Evdeki Lanet

 

Evdeki Lanet, birinci şahıs psikolojik korku oyunudur. Gerçekçi ve ürkütücü bir ev ortamı ile sizi etkileyebilir. Laneti kaldırabilir misin?

UYARI: Bu oyun, ışığa duyarlı epilepsisi olan kişilerde nöbetleri tetikleyebilir. Oyuncunun takdirine bırakılmıştır.

ÖNEMLİ NOT: Oyun keşif odaklıdır ve oyunda ilerlemek için çevrenizi iyice keşfetmeniz gerekir. Evdeki Lanet, birinci şahıs psikolojik korku oyunudur.



Çevre

Oyun hikayesi şehre yakın bir kasabada eski ve lanetli bir evde geçiyor.

Oyun Hikayesi

Bir kadını aldattığı için onun tarafından lanetlenen bir adamın ölümünden sonra, ruhu eve hapsolur ve evlendikten sonra torunu o eve taşınır ve evli çift, bir rahibe yardım istemek için bir mektup gönderir. Baba kendisine ulaşan mektubu okuduktan sonra yardım için lanetli eve gider ve laneti kaldırmaya çalışır.





Sistem gereksinimleri
 
Asgari:

64 bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
İşletim Sistemi: WINDOWS® 7, 8, 8.1, 10
İşlemci: Intel® Core™ i3 veya AMD Ryzen™ 3
Bellek: 6 GB RAM
Grafikler: NVIDIA® GeForce® GTX 950 veya AMD Radeon™ R7 370
DirectX: Sürüm 12
Depolama: 4 GB kullanılabilir alan
Önerilen:

64 bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
İşletim Sistemi: WINDOWS® 7, 8, 8.1, 10
Depolama: 4 GB kullanılabilir alan

Winrar Şifre : GolgeKalem


 
Boyut : 785,4 Mb











Hiç yorum yok: