GolgeKalem

Gölge Kalem Blog

Bu Blogda Ara

29 Mayıs 2021 Cumartesi

Çizim Kitapları

 

* 50 Ünlü Çizgi Film Çiz: En Sevdiğin Klasik Çizgi Film Karakterlerini Çizmenin Adım Adım Yolu
* 50 Çiçek, Ağaç ve Diğer Bitkileri Çiz: Orkide, Ağlayan Söğüt, Dikenli Armut, Ananas Çizmenin Adım Adım Yolu, ve Daha Fazlası...
* 50 Animal 'Toons Çiz: Köpekler, Kediler, Kuşlar, Balıklar ve Çok Daha Fazlasını
Çizmenin Adım Adım Yolu 
* 50 Ürpertici Sürüngen Çiz: Adım Adım Çizim Yolu Böcekler, Salyangozlar, Örümcekler, Akrepler, Kelebekler ve Çok Daha Fazlası...
* 50 Köpek Balığı, Balina ve Diğer Deniz Canlıları Çiz: Büyük Beyaz Köpekbalıkları, Katil Balinalar, Barracudalar, Denizatları, Foklar Çizmenin Adım Adım Yolu, ve dahası...

289 sayfa .pdf ingilizce kitap.
256 sayfa .pdf ingilizce kitap.
323 sayfa .pdf ingilizce kitap.
468 sayfa .pdf ingilizce kitap.
189 sayfa .pdf ingilizce kitap.
 


Boyut : 27, 31, 51, 36 ve 31  Mb















Hiç yorum yok: