24me, Akıllı Kişisel Asistandır – Tüm dünyada milyonlarca insanın üretkenliğini artırmasına yardımcı olan ödüllü uygulama. Programınızla ilgili her şeyi tek bir yerde toplayan, kullanımı kolay ve süper güçlü bir uygulamadır: TAKVİMİNİZ, YAPILACAKLAR LİSTENİZ, NOTLARINIZ ve Kişisel Hesaplarınız. 24me, hayatınızda en önemli şeyler için size zaman kazandırır.
24me'nin sizin için çalışma şekli:
TÜM TAKVİMLERİNİZ, GÖREVLERİNİZ, NOTLARINIZ VE KİŞİSEL HESAPLARINIZ İÇİN TEK YER
Etkinlikleriniz, görevleriniz, notlarınız ve gerçek hayattaki hesaplarınızın tümü tamamen senkronize edilir ve takviminizde görünür.
TÜM TAKVİMLERİNİZLE SENKRONİZASYON
Google Takvim, Microsoft Outlook, Microsoft Exchange, Yahoo! Takvim, Apple iCal ve çok daha fazlası.
HAREKET HALİNDE ASİSTAN
— Görevler, notlar ve toplantılar eklemek için sesinizi kullanın.
— 24me asistanını bileğinize taşıyın – 24me, Apple Watch için mevcut!
— Aranan numarayı hatırlamanıza gerek kalmadan konferans görüşmelerine katılın.
— E-postalarınızı görevlere dönüştürün.
İSTEDİĞİNİZ ŞEKİLDE ÖZELLEŞTİRİN
Etiket Renklerini özelleştirin, kendi fotoğraflarınızı takvime ekleyin, hatırlatma seslerini seçin ve daha fazlasını yapın!
AKILLI UYARILAR
— Zamanında Orada Olun: Trafik koşullarına bağlı olarak toplantılarınız için yola çıkmanız için doğru zaman konusunda sizi uyarır. Size hedef varış noktasının sokak görünümünü sağlar ve varsayılan navigasyon uygulamanızı doğru adresle açar.
Not: Arka planda çalışan GPS'in sürekli kullanımı pil ömrünü önemli ölçüde azaltabilir. 24me, gereksiz pil tüketimini önlemek için GPS kullanımını optimize eder.
— Yarına hazırlık: Ertesi gün için planlanan toplantıların gündemi ve yapılacaklar.
— Hava durumu uyarıları: Şemsiyenizi almayı unutmayın.
— Yaklaşan Doğum Günleri: Sevgili arkadaşlarınızın doğum günlerini size bildirir, selamlamanız veya hediye göndermeniz için zaman tanır.
BİRLİKTE PAYLAŞIN
Paylaşılan listelerle birlikte çalışarak verimliliğinizi artırın. Alışveriş listelerini veya alışveriş listelerini ailenizle paylaşarak evdeki işleri düzenleyin. İş yerinde: Ekibinizin görevlerini ve eylem öğelerini paylaşarak ekibinizin üretkenliğini artırın. Ayrıca tüm katılımcılar arasında gerçek zamanlı senkronizasyon ile etkinlikleri, hatırlatıcıları ve notları aileniz ve arkadaşlarınızla paylaşabilirsiniz.
24me kullanıcıları bunu GTD uygulaması, başvuru takvimi, günlük planlayıcı, günlük planlayıcı, hatırlatıcılar, görev listesi, kontrol listesi, not defteri, alışveriş listeleri, alışveriş listeleri veya herhangi bir etkinlik ve listeyi yakalamak için yapışkan notlar için bir pano olarak kullanır. diğer öğelerin listesi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder