GolgeKalem

Gölge Kalem Blog

Bu Blogda Ara

3 Nisan 2024 Çarşamba

Distant Bloom


Yıkıntı halindeki bir dünyadan çiçek açan bir dünyaya. Bu sakin yönetim oyunu, işlerin ters gittiği yabancı bir gezegeni keşfetmenize olanak tanır. Bitkilerin gücünden yararlanın…

TÜR: Macera, Basit Eğlence, Bilimkurgu, Yönetim



Evden uzakta rahat bir yönetim ve keşif oyunu olan Distant Bloom'a hoş geldiniz !

Uzayda uzun bir yolculuğun ardından siz ve ekibiniz, türünüz için yeni bir yuva kurma gibi kritik bir görevle yabancı bir gezegene iniyorsunuz. Ama burası teleskopunuzla gördüğünüz görüntüden çok farklı. Bu dünyanın yemyeşil hayatına ne oldu? Peki sana ne olacak?

Özellikler:

Issız bir dünyayı keşfedin ve çiçek açan geçmişini bitkilerin gücüyle yeniden canlandırın !

Şaşırtıcı derecede çeşitliliğe sahip uzaylı bitki örtüsüne nasıl bakım yapılacağını öğrenerek yeni yaşamı besleyin. Bitki yapılarıyla oynayın ve gelişen bir ekosistem yaratın!

Dağınık mürettebatınızı, her üyenin anlatacak kendi hikayesinin olduğu bir toplulukta yeniden bir araya getirin.

Bu tuhaf gezegenin tarihini ortaya çıkarmak için vahşi doğayı keşfedin. Ülkenin dört bir yanına dağılmış kafa karıştırıcı harabelerin arkasında ne ya da kim kaldı?

Anahtar Özellikler:

Hasatınızı, ana üssünüzü inşa etmek ve geliştirmek için kullanabileceğiniz tariflere, araçlara ve öğelere dönüştürün.




Sistem gereksinimleri:

Minimum:

64 bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
İşletim Sistemi: Windows 10
İşlemci: Intel i3 (4. nesil veya daha iyisi) / AMD Ryzen 3 (2200G veya daha iyisi)
Bellek: 4 GB RAM
Grafik: NVIDIA GeForce GTX 770 4GB / AMD Radeon RX 570 (veya 4 GB VRAM ile eşdeğer)
DirectX: Sürüm 11
Depolama: 10 GB kullanılabilir alan
Ses Kartı: DirectX uyumlu

Tavsiye edilen:

64 bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir

Winrar Şifre : GolgeKalem

Boyut : 1,47 Gb









Hiç yorum yok: