GolgeKalem

Gölge Kalem Blog

Bu Blogda Ara

29 Ocak 2024 Pazartesi

imyPass Windows Password Reset v1.0.10


imyPass Windows Parola Sıfırlama ile unutulan Windows parolaları için nihai çözümü keşfedin . Bu ücretsiz indirme, kullanıcıların hesaplarına zahmetsizce yeniden erişmelerini sağlar. Kullanıcı dostu arayüzü ile şifre kurtarma sürecini basitleştirerek kusursuz bir deneyim sağlar. Sisteminizin dışında kalmanın yarattığı hayal kırıklığına elveda deyin. Şimdi imyPass'ı indirin ve Windows şifrenizi zahmetsizce sıfırlayarak dijital dünyanızın kontrolünü geri alın.



imyPass Windows Şifre Sıfırlamanın Özellikleri
imyPass'a İhtiyacınız Olduğunda Windows Parola Sıfırlama
Windows bilgisayarda oturum açarken veya bazı değişiklikler yaparken bir parola gerekir. Aşağıdaki nedenlerden dolayı Windows parolanızı sıfırlamanız veya kaldırmanız gerekebilir. imyPass Windows Parola Sıfırlama size bu şekilde anında yardımcı olabilir.

– Windows Oturum Açma Parolasını Kaybettim/Unuttum
Oturum açma parolasını unuttum veya kaybettim ve Windows bilgisayarda oturum açamıyorum.

– Bilgisayar oturumunu kapatın
Bilgisayar oturumunu kapatın ve Windows'ta parola olmadan oturum açamazsınız.

– Yönetici şifresini unuttum
Yönetici şifresini unuttum ve Windows bilgisayarda bazı değişiklikler yapamıyorum.

– Yönetici erişimi olmayan yeni bir hesap oluşturmak isteyen
Standart kullanıcılar, yönetici erişimi olmayan ve yeni bir hesap oluşturmak isteyen.

imyPass Windows Parola Sıfırlama Nasıl Çalışır
Herhangi bir karmaşık yardımcı veya ayar olmadan, imyPass Windows Parola Sıfırlama size Windows'ta parolanızı CD/DVD ve USB flash sürücü aracılığıyla sıfırlamanın 2 yolunu sunar. BIOS veya Eski modla donatılmış Windows bilgisayarlarını destekleyin.

– CD/DVD ile oluşturun
Kilitli herhangi bir Windows bilgisayarını başlatmak için CD/DVD sürücülü Windows şifre kurtarma diski yazın.

– USB Flash Sürücüyle
Oluşturun Parolaları sıfırlamak için SanDisk, Kingston, Toshiba, Samsung vb. markalardan önyüklenebilir bir USB flash sürücü oluşturun.

Tüm Windows Türlerini Destekleyin
Windows bilgisayarınız hangi sürümde olursa olsun, bu şifre kırıcı, şifreyi kolayca kaldırabilir ve sıfırlayabilir ve rahatlıkla yeni bir standart hesap oluşturmanıza yardımcı olabilir.



Sistem gereksinimleri:
Windows XP (SP2 veya üstü)/ Vista/ 7/ 8/ 10/ 11, Sunucu 2019/2016/2012 (R2)/2008 (R2) /2003 (R2)/SBS 2011.

Winrar Şifre : GolgeKalem

Boyut : 128,3 Mb









Hiç yorum yok: