GolgeKalem

Gölge Kalem Blog

Bu Blogda Ara

20 Nisan 2023 Perşembe

Life of Delta


Bu bilimkurgu işaretle ve tıkla macerasında ilginç karakterler ve ilgi çekici bulmaca oyunlarıyla dolu geniş bir kıyamet sonrası ortamda bir yolculuğa çıkın…



Life of Delta, kıyamet sonrası bir dünyada geçen bir işaretle ve tıkla macera oyunudur.

Büyük Savaş'tan sonra, tüm insanlar yok edildi. Hayatta kalanlar, uzun bir nükleer serpintiden doğan çürüyen hizmet robotları ve insansı kertenkelelerdir.

Hikayemiz, küçük bir hizmet robotu olan ve diğer tüm robotlar gibi bu çetin ortamda hayatta kalmaya çalışan Delta'yı anlatıyor. Bir gün, kayıp arkadaşını bulmak için kıyamet sonrası uçsuz bucaksız bir dünyada bir yolculuğa çıkmak zorunda kalır. Küçük boyutu nedeniyle, tüm tehlikeli senaryoların ve zorlukların üstesinden gelmek için tüm zekasını kullanması gerekiyor.

Anahtar Özellikler:

Kıyamet sonrası Japonya'nın elle boyanmış 28 seviyesi ve özenle hazırlanmış yüzlerce karakter animasyonu
Uzay gemisi motorları inşa etmek ve zehirli iksirleri karıştırmak gibi 50'den fazla ilgi çekici bulmacayı çözeceksiniz.
Oyun boyunca, her birinin anlatacak benzersiz bir hikayesi olan çeşitli karakterlerle etkileşim kurun
Daha ilginç bir hikaye çizmek için tamamen animasyonlu ara sahneler
Güzel orijinal film müziği




Sistem gereksinimleri:

Asgari:

64 bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
İşletim Sistemi: Microsoft® Windows® 10
İşlemci: Intel® Core™ i5-6500
Bellek: 6 GB RAM
Ekran Kartı: NVIDIA® GeForce® GTX 960
DirectX: Sürüm 11
Depolama: 6 GB kullanılabilir alan
Ek Notlar: 64 bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir

Tavsiye edilen:

64 bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
İşletim Sistemi: Microsoft® Windows® 10
İşlemci: Intel® Core™ i7-8700
Bellek: 8 GB RAM
Ekran Kartı: NVIDIA® GeForce® GTX 1070
DirectX: Sürüm 11
Depolama: 6 GB kullanılabilir alan
Ek Notlar: 64 bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir

Winrar Şifre : GolgeKalem

Boyut : 1,4 Gb









Hiç yorum yok: