GolgeKalem

Gölge Kalem Blog

Bu Blogda Ara

21 Aralık 2022 Çarşamba

MiniTool Partition Wizard v12.7 Enterprise / Pro Ultimate


Bu, disk kullanımını optimize etmek ve verilerinizi korumak için tasarlanmış, zengin özellikli bir bölüm büyüsüdür. Sabit diskinizi ve bölümünüzü tamamen kontrol edebileceğiniz pek çok güçlü özellikle birlikte gelir. Kullanıcı dostu arayüzü ve anlaşılır yönlendirmesiyle, bölümü yeniden boyutlandırabilir, diski kopyalayabilir, kayıp bölümleri tarayabilir ve işletim sistemini kolay ve güvenli bir şekilde SSD'ye geçirebilirsiniz. Olağanüstü performansı nedeniyle MiniTool Partition Wizard Free Edition, küresel kullanıcılar arasında iyi bir ün kazandı.



Özellikleri :
Sistem Bölümünü
Genişletin "Bölmeyi Taşı/Yeniden Boyutlandır" ve "Bölümü Genişlet" f ile düşük disk alanı sorununu çözmek için sistem bölümünü genişletin

Disk Bölümünü
Kopyala Sabit sürücü yükseltmesi veya bilgisayarınızın bir sorunla karşılaşması durumunda veri yedeklemesi için disk bölümünü kopyalayın.

Bitişik Bölümleri
Birleştirme Kullanılmayan alanı tam olarak kullanmak için iki bitişik bölümü güvenli bir şekilde daha büyük bir bölmede birleştirin.

İşletim Sistemini SSD'ye
Taşıyın Daha iyi bilgisayar performansı elde etmek veya sistem geri yüklemesi için işletim sistemini yedeklemek için İşletim Sistemini SSD/HD'ye taşıyın.

Yüzey Testi
Hedef konumda bozuk sektörler olup olmadığını doğrulamak için disk/bölüm yüzey testini kontrol edin.

Temel Yönetim
Oluşturma, silme, biçimlendirme, bölme, silme, bölümü hizalama ve daha fazlası gibi disk bölümlerini yönetmeyi etkinleştirin.

Disk Bölme Tablosunu
Dönüştürme Büyük sürücüyü veya tam işletim sistemini desteklemek için veri kaybı olmadan sistem dışı diski MBR'den GPT'ye ve tersini dönüştürün.

Dosya Sistemi Dönüştürülsün mü?
Erken Windows işletim sistemini desteklemek veya büyük dosyaları depolamak için biçimlendirmeden NTFS'yi FAT'a veya FAT'ı NTFS'ye dönüştürün.

Dörtten fazla bölüm oluşturmak için Birincil/Mantıksal
Küme bölümünü mantıksal olarak ayarlayın veya etkin hale getirmek için bölümü birincil olarak ayarlayın.?



Desteklenen İşletim Sistemleri
– Windows 10 Windows 8.1/8 Windows 7 Windows Vista Windows XP Windows Server 2019/2016/2012 (R2)/2008 (R2)/2003 (R2)
Desteklenen Dosya Sistemleri
– FAT12/16/32, exFAT, NTFS, Ext2/3/4

Desteklenen Depolama Aygıtları
– HDD, SSD, SSHD, Harici Sabit sürücü, USB Flash sürücü, SD kart, Dinamik disk, Donanım RAID

Winrar Şifre : GolgeKalem

Boyut : 84,5 Mb









Hiç yorum yok: