GolgeKalem

Gölge Kalem Blog

Bu Blogda Ara

2 Kasım 2022 Çarşamba

Step Tracker – Pedometer v1.3.5 [Premium] APK


En doğru ve basit adım izleyici, günlük adımlarınızı, yakılan kalorileri, yürüme mesafesini, süreyi, hızı, sağlık verilerini vb. ve ekranı otomatik olarak izler. Kolay kontrol için bunları sezgisel grafiklerde. 

En doğru ve basit adım izleyici, günlük adımlarınızı, yakılan kalorilerinizi, yürüme mesafenizi, sürenizi, hızınızı, sağlık verilerinizi vb. otomatik olarak izler ve bunları kolay kontrol için sezgisel grafiklerde görüntüler.

 


Güç Tasarruflu Pedometre
Adım sayacı, pilden büyük ölçüde tasarruf sağlayan yerleşik sensörle günlük adımlarınızı sayar. Telefonunuz elinizde, cebinizde, çantanızda veya kol bandınızda olsun, ekran kilitliyken bile adımları doğru bir şekilde kaydeder.

Gerçek Zamanlı Harita İzleyici
GPS izleme modunda, adım sayacı fitness aktivitenizi ayrıntılı olarak (mesafe, hız, süre, kalori) takip eder ve rotalarınızı GPS ile gerçek zamanlı olarak haritaya kaydeder. Ancak GPS izlemeyi seçmezseniz, pilden tasarruf etmek için yerleşik sensörle adımları sayar.

%100 Ücretsiz & %100 Özel
Kilitli özellik yok. Giriş gerekmez. Giriş yapmadan tüm özellikleri özgürce kullanabilirsiniz.

Kullanımı Kolay Adım Sayacı
Adımlarınızı otomatik olarak kaydeder. Duraklatın, adım saymaya devam edin, isterseniz adımları 0'dan saymak için sıfırlayın. Duraklattığınızda, arka plan verilerinin yenilenmesi duracaktır. Günlük adım raporunuzu zamanında alacaksınız, ayrıca bildirim çubuğunda gerçek zamanlı adımlarınızı kontrol edebilirsiniz.

Rapor Grafiği
Yürüme verileriniz net grafiklerde gösterilecektir. Günlük, haftalık ve aylık yürüyüş istatistiklerinizi kolayca kontrol edebilirsiniz. Google Fit ile veri senkronizasyonu desteği.

Hedefler ve Başarılar
Günlük adım hedefi belirleyin. Hedefinize sürekli ulaşmak sizi motive edecektir. Ayrıca fitness aktiviteniz için hedefler belirleyebilirsiniz (mesafe, kalori, süre vb.).

Moda ve Basit Tasarım
Google Play 2018'in En İyisi kazanan ekibimiz tarafından tasarlanan ve geliştirilen temiz, basit ve moda tasarımı mükemmel bir kullanıcı deneyimi sunar.

Renkli Temalar
Daha fazla tema yakında geliyor. Adım izleyici için favori temanızı seçin ve adım saymanın keyfini çıkarın.

Health Tracker Uygulaması
Health Tracker uygulaması, sağlık verilerinizi (kilo eğilimleri, uyku koşulları, su alımı ayrıntıları, diyet vb.) kaydeder ve sağlıklı bir yaşam tarzı sürdürmenize yardımcı olur. Aktivite ve sağlık takipçisi ile aktif kalın, kilo verin ve formda kalın.

Fitbit, Samsung Health, MyFitnessPal ile verileri senkronize etme gibi daha fazla özellik yakında geliyor…

Önemli Notlar
* Doğru adım sayımı sağlamak için ayarlar sayfasında girdiğiniz bilgilerin doğru olduğundan emin olunuz.
* Daha doğru adım sayımı için adım izleyicinin hassasiyet seviyesini ayarlayabilirsiniz.
* Bazı cihazlar, güç tasarrufu işlemleri nedeniyle ekran kilitlendiğinde sayımı durdurabilir.
* Eski sürüme sahip cihazlar kilitli ekran ile adım sayamaz.

Steps uygulaması ücretsiz
Steps uygulaması, adımlarınızı ve yakılan kalorileri doğru bir şekilde sayabilir. Adımlar uygulamasını şimdi ücretsiz deneyin!

Adım izleyici
Günlük adımlarınızı izlemek için bir adım izleyici ister misiniz? Bu doğru adım izleyici size yardımcı olabilir.

Adım sayacı
Adım sayacı, günlük adımlarınızı, yaktığınız kalorileri ve kilo verme ilerlemenizi izlemenize yardımcı olur. Adım sayacı ile kilo verin.

Adım sayacı uygulaması
Bu adım sayacı uygulamasının kullanımı çok kolaydır. Açın ve yürümeye başlayın, adım sayacı uygulaması adımlarınızı otomatik olarak kaydeder.

Adımsayar adım sayacı
Basit bir adımsayar adım sayacı, adımlarınızı otomatik olarak takip eder. Adımsayar adım sayacı ile yürüyün, formda kalın ve daha iyi bir forma kavuşun.

Android için ücretsiz adımsayar uygulaması
Adımları sayın, android için ücretsiz adımsayar uygulamasıyla izci kilo kaybı ilerlemesi. Android için en iyi ücretsiz adımsayar uygulaması olduğunu göreceksiniz.

Yürümek
için adımsayar Adımlarınızı izlemek için yürümek için bir adımsayar mı ihtiyacınız var? Yürüyüş için bu pedometre en iyi seçiminizdir.

Kalori yakıcılı adımsayar Kalori yakıcılı
bu adımsayar adımlarınızı takip eder ve yakılan kalorileri hesaplar. Kalori yakıcılı tam özellikli bir adımsayardır.

 

 

 

 


Mod Bilgisi:
๏ Premium Özellikler Kilidi Açıldı
๏ AOSP Uyumlu (Google Yok)
๏ Çoklu Diller
๏ CPU'lar: evrensel
๏ Hata Ayıklama Bilgileri Kaldırıldı

Yenilikler: 
Değişiklik günlüğü yok
 
Boyut : 11,3 Mb










Hiç yorum yok: