GolgeKalem

Gölge Kalem Blog

Bu Blogda Ara

24 Eylül 2022 Cumartesi

Karikatür Yüzleri Çizmek: Çizgi Filmler, Karikatürler ve Komik Portreler için 55+ Proje

Komik yüzler çizmenin hızlı ve eğlenceli sanatını keşfedin!

Muhtemelen bazı ifadeleri nasıl çizeceğinizi zaten biliyorsunuzdur. Ama sadece "mutlu", "üzgün" ve "kızgın" ile bir yere kadar gidebilirsin. Komik portrelerinize biraz...karakter kazandırmak için...onların hapşırmak üzere olduklarında, kokuşmuş bir koku aldıklarında veya flört ederken, korktuklarında veya tamamen şaşkına döndüklerinde nasıl göründüklerini bilmeniz gerekir! İyi bir şey Karikatür Yüzler Çizmek, hayal gücünüzde ve arkadaşlarınız, aileniz ve yabancılarınızda gördüğünüz aptal, tuhaf ve etkileyici yüzleri nasıl yakalayacağınızı öğretmek için 70'den fazla adım adım gösteri içerir!



Çizgi Film Yüzleri Çizimi ile aşağıdaki konularda uzman eğitimi alacaksınız:

Temel bilgiler: Kafa, göz, burun, ağız, saç ve diğer özellikleri çizme.
İfadeler: Basitten ince ve karmaşığa kadar çeşitli ifadeler ve ruh halleri için 70'den fazla adım adım gösteri.
Hikaye Anlatma: Anlatım, bakış açısı ve kompozisyon kullanarak hikayenizi ilerletin. Çok karakterli ve çok panelli sanat oluşturmak için hepsini bir araya getirin.
Çizgi Film Yüzleri Çizme ile, hiç düşünmediğiniz gibi çizmeyi öğreneceksiniz ve mümkün olduğunu düşündüğünüzden çok daha fazla eğleneceksiniz!

Boyut : 62,5 Mb












Hiç yorum yok: