GolgeKalem

Gölge Kalem Blog

Bu Blogda Ara

25 Temmuz 2022 Pazartesi

Pacer – Yürüme & Koşma Adımsayar v9.7.1 b2022072000 (Premium) APK

       

🏃Ücretsiz Pedometre 👟Adım Sayacı 🔥 Kalori Tracker.
Bu ücretsiz sağlık sayacı ile adımınızı , yürüyüşünüzü ve kilo kaybınızı takip edin. Adımsayar, adım sayacı ve sağlık izci uygulamamızdan 7/24 adım sayarak kilo verin ve yürüme mesafesini ve yakılan kalorileri izleyin.



Telefonunuzu kişisel sağlık ve kilo kaybı takipçinize dönüştürmek için Pedometre uygulamasını ücretsiz indirin! Kalori yakma rehberli fitness planları, adım sayma ve aktivite takibi ile kilo verin. Sağlık, zindelik ve yürüyüş topluluğumuza katılın ve formda ve aktif olun!

Pacer Pedometer Mod apk nasıl çalışır:
- Sadece indirin, açın ve yürümeye başlayın. Ücretsiz adım sayacı uygulamamız, telefonunuz yanınızdaysa adımlarınızı otomatik olarak takip edecektir
- "Trendler:" Tüm aktivite geçmişinizi takip edin (adımlar, kalori sayımı vb.)
- "Keşfedin:" Gruplar ve zorluklar
- "Ben:" Kilo takibi , alışkanlıklar ve daha fazlası. MyFitnessPal ve Fitbit ile senkronize edin.
- "Plan:" Sağlık hedefleriniz için günlük egzersiz planları

Daha İyi Doğruluk İçin:
1. Adım sayacı adımları doğru bir şekilde takip etmiyorsa "Pedometre Tercihleri" ne gidin ve Adımsayar modunu ayarlayın
2. Adım izleyicinin kapanmaması için Pacer uygulamamızı temizleme aracınızın "yok say" listesine ekleyin
3. İki tane yok insanlar aynı şekilde yürür. Yürüme izleyici doğruluğunu iyileştirmek için gerekirse adım sayacı hassasiyetini ayarlayın

Önemli Not:
Bazı telefonlar, ekran kapalı veya kilitliyse adımları sayamaz. Elimizden geldiğince çok sayıda telefonu desteklemek için çok çalışıyoruz. Bu adımlar sorununuzu çözmezse, sorun cihazınızda olabilir. Desteğimize e-posta gönderin ve adımınızı tekrar düzene sokmak için çok çalışalım.

Sadece Pacer Mod Premium'u İndirin ve Devam Edin

- Bileklik veya ek izleme donanımı gerekmez. Adımlarınızı sadece telefonunuzla sayın… ve sayacımız ücretsizdir!
-Web sitesi girişi gerekmez. Adımları saymaya ve yakılan kalorileri izlemeye başlamak için yürüyüş uygulamamızı indirin.

Tam Fitness ve Adım Takibi
-Dahili adımsayar, siz yürürken adımlarınızı izler. Adım sayacı, telefonunuz elinizde, cebinizde veya çantanızda olsun çalışır
-Adımları, kalorileri, mesafeyi ve aktif süreyi
sayın -GPS aktivite izleyici bir harita üzerinde dış mekan fitness aktivitelerini izler
-MyFitnessPal ve Fitbit ile çalışır. Pedometre, aktivite verilerini MyFitnessPal ve Fitbit ile senkronize ederek en iyi kilo verme aracı ve adım sayacı uygulamasını oluşturur
- Bu izleme özelliklerinin tümü ücretsizdir! Gerçek serbest adım sayma.

Güçlü Fitness Planları -
Sağlığı iyileştirmek, kilo vermek ve aktif kalmak için profesyonel eğitmenler tarafından tasarlanan günlük egzersiz planları -
Tüm aktivite seviyeleri ve sağlık hedefleri için egzersiz planları
- Adım adım sesli ve görüntülü egzersizler

Gruplar ve Etkinlikler - Motivasyon -
Arkadaşlarınız ve ailenizle birlikte kalori yakmak için yürüme grupları oluşturun - Yürüme
ve kilo verme motivasyonu için etkinliklerde rekabet edin

Sağlık ve Fitness Verilerinizi
takip edin - Adımlarınızı, aktivitenizi ve yaktığınız kaloriyi takip edin. Her adımı sayın ve daha fazla kilo
verin - Toplam adım sayma verileri ve izleme için takipçimizi MyFitnessPal ve FitBit gibi uygulamalarla senkronize edin

Sağlıklı Alışkanlıklar Yaratın -Sağlık
ve zindelik alışkanlıkları oluşturmak ve kilo verme hedeflerini
aşmak için tek dokunuşlu araçlar -Hedefinize ulaşın: Daha fazla yürüyün, Kilo verin veya Sağlığı geliştirin!

Pacer - Yürüyüş ve Koşu Adımsayar Diğer Temel Özellikler:

-Herhangi bir telefon için en iyi adımsayar - Doğru adımlar ve aktivite takibi - Kilo
kaybı, VKİ takibi ve kalori yakma sayacı
- Herhangi bir sağlık hedefi için günlük fitness planları - kilo verin, daha fazla yürüyün veya sağlığı iyileştirin -
Trendler günlük adımları, kalorileri ve ağırlığı gösterir
- Adımları ve kalorileri MyFitnessPal veya Fitbit ile otomatik olarak senkronize edin

En iyi ücretsiz yürüyüş izleyici için Pacer Pedometer'a güvenin. Bir Fitbit veya başka bir takip cihazı satın almadan önce Pacer Pedometer'ı deneyin! Pacer, tek bir takip uygulamasında tüm sağlığınız ve adım verileriniz için MyFitnessPal ve diğer adım sayacı uygulamalarıyla senkronize olur.

Pacer modunu Fitbit ile senkronize etme:
1. Fitbit Uygulamanızı kurun
2.Pacer'da, şuna dokunun: Ben -> Veri ve Ayarlar -> Uygulamalar ve Cihazlar ve bağlanmak için "Fitbit" e dokunun 
3. Hem Pacer hem de Fitbit hesaplarınızda oturum açın ve Pacer'a Fitbit'e veri yazması için yetki verin
4. Fitbit'iniz artık Pacer'a bağlı


 

 


Yenilikler:
Hey Pacers! Bu sürümde yeni:

- GPS izleme özelliği için büyük güncelleme. Uydu Haritası modu artık GPS oturumlarınız sırasında kullanılabilir. Her etkinlikten sonra yeni veri içgörüleri, Premium kullanıcılar için daha da fazlası!
- Diğer hata düzeltmeleri.

Amacımız, Pacer'ı kilo verme, zindelik ve adım zorlukları için en iyi adımsayar ve aktivite takipçisi yapmaktır.

Mod Bilgisi:
๏ Premium Özellikler Kilidi Açıldı
๏ AOSP Uyumlu (Google Yok)
๏ CPU'lar: evrensel
๏ Çoklu Diller
๏ Hata Ayıklama Bilgileri Kaldırıldı

 Boyut :41,3 Mb







Hiç yorum yok: