GolgeKalem

Gölge Kalem Blog

Bu Blogda Ara

1 Mayıs 2022 Pazar

Sevilen: Teknoloji Ürünleri için Pazarlamayı Yeniden Düşünmek

   

Çoğu teknoloji şirketi, ürün pazarlamasını nasıl doğru yapacaklarını bilmedikleri için pazarlamayı yanlış yaparlar. En çok satan SVPG serisinin bir sonraki oyunu LOVED, Apple, Netflix, Microsoft ve Salesforce gibi liderlerin neleri iyi yaptığını ve şirketinizde ürün pazarlamasını dönüştürmek için nasıl uygulanacağını gösteriyor.



En iyi ürünler pazarda hala kaybedebilir. Niye ya? Daha güçlü ürün pazarlaması olan ürünler tarafından dövülürler. İyi ürün pazarlaması, "aynı zamanda çalıştırılan" ürünler ile yol açan ürünler arasındaki farktır. Yine de, ürün pazarlaması yaygın olarak yanlış anlaşılmaktadır. Müşterileri bölümlere ayırma, ürününüzü konumlandırma, ürün teminatı oluşturma ve satış ekiplerini desteklemeyi içermesine rağmen, harika ürün pazarlaması çok daha fazlasını başarır. Ürününüzü pazara sunmanın en iyi yolunu yönlendirir. Dünyanın ürününüz ve kategoriniz hakkında ne düşündüğünü şekillendirir. Ürününüzün hikayesini anlatmak için başkalarına ilham verir.

INSPIRED ve POWERED dahil en çok satan serinin bir parçası olan LOVED, ürün ekipleri, pazarlamacılar, kurucular ve bir ürüne ve vizyona sahip herhangi bir lider için sınıfının en iyisi ürün pazarlamasının temellerini açıklıyor.

Microsoft ve Netscape'de eski bir ürün ve pazarlama lideri olarak ve Silikon Vadisi girişimlerine, risk sermayedarına ve UC Berkeley mühendislik lisansüstü öğretim görevlisine danışmanlık yapan Martina Lauchengco, kişisel hikayelerini paylaşıyor. LOVED'ı modern ürün pazarlamasının kesin rehberi yapın.

Pazar liderlerinin siperlerinden düzinelerce hikayenin yanı sıra ürünleri yolculuğuna yeni başlayan daha yeni girişimlerle birlikte kitap size şunları gösteriyor:

ürün pazarlamasının herhangi bir ürünün başarısındaki merkeziliği,
bunu iyi yapmak için gereken temel beceriler ve eylemler, pazarlamanın
dört temel ilkesi. ürün pazarlaması ve bunların
nasıl uygulanacağı, ürün pazarlamasının nasıl işe alınacağı, yönetileceği ve organize edileceği
ürün pazarlamacılarının diğer işlevlerle önemli işbirliğini nasıl optimize ettiğini ürün pazarlamasını
basitleştirmeye ve yükseltmeye yardımcı olan tek sayfalık çerçeveler, araçlar ve çevik pazarlama
uygulamaları çılgın hayranlar yaratır ve ürünlerin tam pazar potansiyeline ulaşmasına yardımcı olur. 

291 sayfa ingilizce .pdf kitap.
 
Boyut : 2,60 Mb












Hiç yorum yok: