GolgeKalem

Gölge Kalem Blog

Bu Blogda Ara

18 Ocak 2022 Salı

Nasıl Çizilir - DK

 

Çocuklar için pratik, ilham verici, eğitici ve eğlenceli bir adım adım çizim kılavuzu. Basit beceri eğitimi ile başlayıp daha zorlu projelere kadar, çizgi çizme, gölgeleme, eskiz ve iz gibi pratik etkinlikler ve tekniklerle doludur. Kesik bir ceket, çocukların kendi kapaklarını çizmelerine bile izin verir, böylece kitap gerçekten kendi benzersiz sanat eseri olur.



Temel bilgileri öğrendikten sonra çocuklar çevrelerini, insanları, hayvanları ve daha fazlasını çizmek için adım adım talimatları izleyebilirler. Dahil edilen 16 sayfalık boş çizim alanı ile çocuklar, hikayeleri göstermek ve çizgi roman karakterleri yaratmak gibi farklı yaklaşımları deneyebilir ve farklı stilleri keşfetmek ve denemek için ilham alabilirler.

STEAM eğitim girişimlerini destekleyen How to Draw, çocukları bir kurşun kalem, pastel boya veya tükenmez kalem almaya, hayal güçlerini kullanmaya ve sevdikleri şeyleri nasıl çizeceklerini öğrenmeye teşvik ediyor.

97 sayfa ingilizce .pdf kitap.

 
Boyut : 13,1 Mb













Hiç yorum yok: