GolgeKalem

Gölge Kalem Blog

Bu Blogda Ara

28 Ekim 2021 Perşembe

Circuit Breaker

 

Devre Kesici – 2009'un siber geleceğinde, en popüler spor arena dövüşü haline geldi. Dünyanın dört bir yanından meydan okuyanlar, robotik silahların eldivenlerini fethetmeye çalışmak için toplanıyor…

Circuit Breaker, oyuncuyu, savaşın gidişatını lehinize çevirmek için çeşitli izleyicilerden ve onların benzersiz yeteneklerinden yardım almaya zorlayan sıra tabanlı bir strateji oyunudur. Her Devreye adım atarken Çaylak'ın kontrolünü elinize alın ve birçok farklı türde karşıt robota karşı savaşın. Hem kendinizi sahada doğru konumlandırmakta ustalaşmak hem de her seyircinin gücünü ne zaman kullanacağınızı bilmek Circuit Breaker Pro League'de zafere ulaşmanın anahtarı olacaktır.



Pistlerde savaşırken, Ligin farklı seviyelerindeki yolculuğunuzda karşılaşacağınız daha güçlü düşmanların üstesinden gelmenize yardımcı olacak güçlü yükseltmeler kazanacaksınız. Botların ezici gücüyle savaşmanıza yardımcı olmak için haritada hareket etmenin yeni yollarını, mevcut yetenekleriniz için geliştirmeleri ve izleyici yetenekleri için yeni yükseltmeleri açın!




Sistem Gereksinimi :

Asgari:

64 bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
İşletim Sistemi: 64 bit Windows 7, Windows 10
İşlemci: Intel Core i3-4340 / AMD FX-6300
Bellek: 4 GB RAM
Grafikler: NVIDIA GeForce GTX 960 2GB / AMD Radeon R7 370 2GB
DirectX: Sürüm 11
Depolama: 4 GB kullanılabilir alan
Tavsiye edilen:

64 bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir

Winrar Şifre : GolgeKalem


 
Boyut : 677,8 Mb














Hiç yorum yok: