GolgeKalem

Gölge Kalem Blog

Bu Blogda Ara

29 Nisan 2021 Perşembe

Zoomerang – Kısa Videolar v2.7.2.9 [Pro] APK

 

Zoomerang, TEK DÜĞME adım adım öğreticilerle en basit video oluşturucudur. Müzikal videonuzu TikTok ve Instagram'ın yıldızı yapmanıza yardımcı olacaktır. 
TEK DÜĞME EĞİTİMLERİ ile TikTok, Instagram, LIKEE için trend videolar oluşturun.

Zoomerang, ONE-BUTTON adım adım öğreticilerle en basit video oluşturucudur. Müzikal videonuzu TikTok ve Instagram'ın yıldızı yapmanıza yardımcı olacaktır. Sadece basit adımları izleyerek harika videolar oluşturmak için 100'den fazla öğreticimizi kullanın. Hemen indirin ve çekmeye başlayın. Kayıt veya hesap gerekmez. Doğrudan uygulamadan TikTok, Likee, Instagram, Snapchat veya diğer platformlarda paylaşın veya videonuzu daha sonra paylaşmak için film rulonuza kaydedin.

 


Adım adım EĞİTİMLER
Ünlü şarkıları içeren en trend dersleri bulabilirsiniz. En zor videoları çekmenize yardımcı olmak için düzenli olarak yeni eğitimler ekliyoruz. Öğreticiler sayfasından videoyu seçin ve en sevdiğiniz videoyu saniyeler içinde yeniden oluşturun. Eğitim bölümünde, ekranda emojiler ve trend olan metin videoları ile zor geçişli videolar yayınlıyoruz. Bize TikTok veya Likee'den en sevdiğiniz meydan okumayı göndermekten çekinmeyin, bununla bir eğitim hazırlayacağız.

ETKİLER
Harika müzikle bağlantılı 100'den fazla özel efekt bulacaksınız. En sevdiğiniz şarkıyı videoya ekleyin ve uygulamanın özel efektler eklemek için onu analiz etmesine izin verin. Göz alıcı efektlerimize sahip video klipler her zaman TikTok ve Instagram'ın tepesinde.

Zoomerang Pro Aboneliği:
Zoomerang Pro hesabını alın ve videolarınıza en iyi efektleri ve geçişleri uygulamaya başlayın. En havalı PRO eğitimlerini çekin ve TikTok ve Instagram'da öne çıkın. Reklamsız bir çekim ve düzenleme deneyiminin keyfini çıkarın. Başlangıçta ücretsiz bir Zoomerang PRO aboneliğine sahip olacaksınız. Hesap başına bir ücretsiz deneme limitiniz var. Bu sürenin sonunda sizden sembolik bir abonelik ücreti alınacaktır.

EKSTRA AVANTAJLAR
Videolarınızı düzenli olarak yayınladığımız çok aktif ve ilgi çekici TikTok (1,3 M +) ve Instagram (1,4 M +) hesaplarımız var. Zoomerang'dan bahseden her gönderiyi kontrol ediyoruz ve Instagram hikayemizde öne çıkma şansı yüksek ve en iyileri sayfada kalıcı olarak yayınlanacak.

Pro Abonelik Kilitsiz
Tüm Ücretli Özellikler Kilitsiz
Filigran kaldırıldı
Hata Ayıklama Bilgileri Kaldırıldı


 

 

 
Boyut : 67 Mb











Hiç yorum yok: