GolgeKalem

Gölge Kalem Blog

Bu Blogda Ara

28 Şubat 2021 Pazar

Learning Factory

 

Makine öğrenimi ve kediler hakkında bir fabrika otomasyon oyunu. Bir fabrikayı yenileyin, otomatik üretim hatları tasarlayın, benzersiz ürünler üretip kedilere satıp öğrenin ...

Learning Factory, nihai görev olan kedileri anlamak için takıntılı mütevazı bir dahi mühendis olarak oynadığınız bir fabrika otomasyon oyunudur.



Gerçekten çok kolay: Yapmanız gereken tek şey, bir kedinin mükemmel bir simülasyon modelini oluşturmak. Öncelikle, milyonlarca kedi hakkında büyük miktarda veri toplamanız ve buna gerçek Makine Öğrenimini nasıl uygulayacağınızı öğrenmeniz gerekir. Bilimsel bir atılım için aşağıdaki adımları uygulamanız yeterlidir:

Size bunun bir parça kek olduğunu söylememiş miydik? Ve bundan sonra, bir Ar-Ge departmanı kurmayı düşünmeye başlayabilir, bir kedi bilim adamı tutabilir ve daha karmaşık ürünler üretmek için daha karmaşık makineleri araştırmaya başlayabilirsiniz? Ya da belki Mars'ı dev bir kedi çalışma fabrikasına dönüştürür? Oh bekleyin, zaten oluyor ... Mühendislik her zaman emicidir! Özellikle de kediler hakkındaysa.

Oyun, gerçek Makine Öğrenimi, özenle seçilmiş eğitim videolarına bağlantılar ve öğrenme materyali olarak kullanılacak oyun içi bir wiki ile destekleniyor.

Özellikler:

Mars'ta terk edilmiş bir fabrikayı yenileyin
Üretim zincirlerini tasarlayın ve otomatikleştirin
Kedilere enfes ürünler üretin ve satın
Makine Öğrenimi ile verileri toplayın ve analiz edin
Fabrikayı ölçeklendirin ve daha verimli hale getirin
Gerçek Makine Öğrenimi ve kedilere derinlemesine ulaşın





Sistem gereksinimleri
 
Minimum:

64 bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
İşletim Sistemi: Windows Vista / 7/8/10
İşlemci: 2.0 GHz
Bellek: 2 GB RAM
Ekran Kartı: Intel HD Graphics 3000
DirectX: Sürüm 9.0
Depolama: 1 GB kullanılabilir alan
Önerilen:

64 bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir

 
Boyut : 179 Mb








Hiç yorum yok: