GolgeKalem

Gölge Kalem Blog

Bu Blogda Ara

31 Ekim 2020 Cumartesi

Hero Rescue v1.1.5 (Mod) APK

 

Kahraman ol, prensesi kurtar ve hemen şimdi Hero Rescue'da hazineyi bul.
Kurtarma oyunlarını sever misin ? Tabii ki harikalar. Adamın prensesi kurtarmasına yardım edin ve en yeni kahraman oyunu olan Hero Rescue'da hazineyi alın. Prensesi kurtarmak, goblinleri öldürmek, hazine almak için sopaları çek ... Bu son kurtarma oyununda zengin bir kahraman olacaksın.
Birçok görev sizi bekliyor. Adamın aşkını bulmasına yardım edin. Yüzlerce büyüleyici, kaçırılmaması gereken pin bulmacalarını çekin. Tüm engelleri aşacak kadar akıllı olduğunuzu düşünüyor musunuz? Başlayalım!

Kahraman kurtarma oyunu sizi bu kahraman oyununa bağlayacak!
Kontrol etmesi basit. Tek elle çok hızlı oynayabilirsiniz. Başlamak kolay, ancak tüm kahraman bulmacalarını tamamlamak zor. Sadece kahramanın tehlikeden kaçmasını sağlayın, kazanan olacaksınız.

ÖZELLİK:
★ Beyninizi eğitin. Oynamanın birçok yolunu deneyin çünkü bunlar mantıksal bulmacalar.
★ Müzik, sesler, görseller ve grafikler olağanüstü
★ Binlerce eğlenceli seviyeyi oynayın!
★ Arkadaşlarınızla ve diğer oyuncularla takım oluşturun - kahramana yardım etmenin kolay bir yolu.

Size söz veriyorum, bu bugün mevcut olan en yenilikçi kurtarma oyunu. Uzun zamandır bir pin bulmaca oyunu arıyorsanız, keşfetmenin zamanı geldi.

Şimdi kahramanın prensesi kurtarmasına yardım et. İnanılmaz kahraman oyunu burada hazır
 

 

 



Boyut : 60 Mb








Hiç yorum yok: