GolgeKalem

Gölge Kalem Blog

Bu Blogda Ara

17 Eylül 2020 Perşembe

VMware Workstation Pro 16.0.0 Build 16894299


Bir bilgisayar üzerinde aynı anda birden fazla işletim sistemi çalıştırmanıza olanak sağlayan oldukça kullanışlı bir programdır. Oluşturmuş olduğunuz her sanal işletim sistemi için (iş istasyonu), CPU, RAM, HDD boyutlandırmalarını yapabilirsiniz. Yapmanız gereken VMWare Workstation programını bilgisayarınıza kurmak, daha sonra kurmak istediğiniz işletim sistemini ister ISO, isterseniz CD'den göstererek kurmak. Program ile Linux sürümleri, Xp, Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10 sürümlerini bilgisayarınıza kurabilir test edebilir ya da bilgisayarınızda 2. bir işletim sistemini ya da 3. bir işletim sistemini kolayca kullanabilirsiniz.

Konu içeriğinde; VMware Workstation Pro 16.x, 15.x, 14.x, 12.x, 10 ve 9.x sürümleri yer almaktadır.

Programı aşağıda yer alan sistemlere kurabilirsiniz (16 Sürümü)
64 bit windows 8 ya da üstü sürümler
Windows 7 için 15 ya da altı sürümler tercih edilmelidir. Ürünlerin desteklediği sistemler vb. bilgiler için tıklayın


Peki program ile hangi işletim sistemlerini kurabiliriz? (16 Sürümü)
Windows 7 ya da üstü sürümler
GNU/Linux işletim sistemleri vmwgfx ile








 Boyut : 526 Mb







Hiç yorum yok: