GolgeKalem

Gölge Kalem Blog

Bu Blogda Ara

11 Haziran 2018 Pazartesi

WinToHDD Technician 2.8 Release 3 Türkçe

WinToHDD, sabit disk üzerinden windows kurma yazılımıdır. Windows vista ve sonrası çıkan işletim sistemlerini sabit disk üzerinden sıfırdan kurabilir, tekrar kurulum yapabilir veya sistemin kurulu olduğu diski farklı bir diske klonlayabilirsiniz. CD/DVD veya usb ile kurulum yapamadığınız bilgisayarlarınızda sabit diskiniz üzerinden windows kurulumu yapabilirsiniz. 




Resimli anlatımlar için tıklayın



Hangi Sistemler Kurulabilir ?
- Windows vista
- Windows 7
- Windows 8
- Windows 8.1
- Windows 10
- Windows Server 2008, 2008 R2, 2012, 2012 R2, 2016

Program Hangi Sistemlerde Çalışır ?
Programı Windows vista dahil olmak üzere sonrası çıkan sistemlerde kullanabilirsiniz. 32 ve 64 bit sistemler desteklenir. Detaylandırma yaparsak;
- Windows vista
- Windows 7
- Windows 8
- Windows 8.1
- Windows 10
- Windows Server 2008, 2008 R2, 2012, 2012 R2, 2016

işletim sistemlerinde programı kurup kullanabilirsiniz. Kurabileceğiniz işletim sistemleri üst kısımda Hangi Sistemler Kurulabilir ? altında yer almaktadır. Kurulmak istenen işletim sistemi iso formatında olmalıdır.

WintoHDD ile şunları yapabilirsiniz;
- Örneğin vista işletim sistemi olan bir sisteme windows 7 kurabilirsiniz (New İnstall)
- Örneğin windows 7 olan işletim sistemine tekrar windows 7 kurabilirsiniz (Reinstall)
- Windows kurulu olan diskinizi farklı bir diske klonlayabilirsiniz (System Clone)
- Birden fazla işletim sistemini içeren iso dosyası oluşturabilirsiniz (Multi-Installation USB)

Boyut : 16 Mb







Hiç yorum yok: